.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل ازخبرنگاران شهرستان بابلسر

شمال نیوز: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران و فعالان مطبوعاتي تجليل شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، در شهرستان بابلسر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر ضمن عرض تبریک هفته دولت به ارائه گزارشی از وضعیت خبرنگاران در حوزه فعالیت این اداره پرداخت و اظهار داشت :خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و بهترین مشاور برای دستگاههای اجرایی می باشند که بدون هیچ چشم داشتی در عرصه خبرنگاری با تحمل رنج و سختی های فراوانی اطلاعات صحیح و درست را به جامعه انتقال دهند.

فرهاد باقري ضمن تبريك روز خبرنگار و گراميداشت شهداي خبرنگار افزود: خبرنگاران با هيچ چشم داشتي در جهت كسب خبر و در مسير خدمت به ملت و براي تنوير جامعه تلاش مي نمايند و اين تلاش در خور تحسين و تقدير مي باشد.

باقری در ادامه افزود:شما خبرنگاران همواره باید در حفظ رسالت خبرنگاری که مشتمل برصداقت ،وجدان وامانت داری در راه کسب حقیقت و انتقال به مخاطب است همت نمایند.

درادامه فرماندار شهرستان بابلسربيان داشت:17 مرداد يك سرمايه ارزشمند اجتماعي و فرهنگي است لذا خبرنگاران نقش بسيار مهمي در تنوير افكار عمومي دارند چرا كه داشتن حق مردم است و خبرنگاران مي كوشند تا براين دانش عمومي بيافزايند.

سجادی اظهارداشت: خبرنگاران نقش نظارتي برعملكرد عمومي دارند تا مردم را ازانعكاس صحيح اخبار، مطلع نمايند خبر بايد بدون حجب و بغض و عاري از هرگونه دخل و تصرف به مردم منتقل گردد.

وی در ادامه افزود:خبرنگاری را نباید حرفه تلقی کرد خبرنگاری نوعی هنراست و دلدادگی و ایثار می خواهد و کار امروز و فردا نیست ریشه در پیشینه ماداردکه رسالت خبرنگاری رسالت حضرت زینب(س) است که اگر نبود کربلا به تاریخ سپرده می شد.

در پايان مراسم به كليه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتي ضمن اهدا لوح تقدير جوايزي به آنها اهدا گرديد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.