.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران 



ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم(يادداشت)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران (ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد . پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به مناسبت عید فطر و تجلیل از خدمات رسانی مسئولانه اصناف و بازار مازندران در ماه رمضان
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی ، فرارسیدن عید سعید فطر را به همگان ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران تبریک گفت و از خدمات رسانی مسئولانه صاحبان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تجلیل کرد .(ادامه)
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود. برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق در تهران
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است. امر به معروف و نهی از منکر مجوز نمی‌خواهد / لازم است در برابر بی‌حجابی بایستیم
وحیدی با اشاره به قانون عفاف و حجاب، گفت: همه باید حمایت کنند و قانون هم همین را می‌گوید که اگر کسی مانع امر به معروف و نهی از منکر شد جرم مرتکب شده است.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . سلیلی : افزایش آمار طلاق ناشی از مشکلات اقتصادی نیست ! / ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند ! / هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند!
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست . (ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟ الناز شاکردوست دقیقا به چه چیزی اعتراض کرد؟
الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «بی بدن» امروز و در سومین سانس جشنواره فیلم فجر می‌توانست در برج میلاد (خانه جشنواره) حضور پیدا کند و در نشست خبری هر نکته‌ای دارد بیان کند. مثل همه این سال‌ها. اما چرا او یک روز قبل و در اولین نمایش فیلم در پردیس کورش به چیزی که به نظر واقعی نمی‌رسید، اعتراض کرد؟(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌. واکنش مهم فرمانده کل سپاه به تهدیدهای آمریکا / | پیام صریح سردار سلامی به جو بایدن
فرمانده کل سپاه گفت: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم‌.(ادامه)
شمال نیوز:  هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود . ۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل می شوند / 12 بهمن در دانشگاه نوشیروانی بابل
شمال نیوز: هشتمین همایش تجلیل از همایش مفاخر و مشاهیر مازندران ۱۲ بهمن با حضور مسوولین کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد. کسب مقام برتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در وزارت نیرو
شمال نیوز : در این جشنواره از سید علی مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان به‌عنوان روابط عمومی برتر صنعت برق کشور تجلیل به عمل آمد.(ادامه)
رئیسی: حملات آمریکا به یمن ماهیت تجاوزکارانه و ضد حقوق بشری آمریکا را افشا کرد / رئیس جمهور از شجاعت ملت بزرگ یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجلیل و بر سیاست حفظ امنیت خطوط کشتیرانی بین‌المللی برای کشورهای مختلف تاکید کرد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود. اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . نخبگان مازندرانی با پهپاد نجات غریق هوشمند برگزیده شدند + تصاویر
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . (ادامه)
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت. بانک ها برای تسهیلات تولیدی خساست به خرج می دهند/ نرخ بالای سود در بازار سرمایه
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد. برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات در مازندران
شمال نیوز : معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است. «جوانمردان» ترسیمی از دلاوری قهرمانان ایران زمین
مجموعه «جوانمردان» کاری از گروه نوجوان مرکز پویانمایی صباست که به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی به تولید رسیده است.(ادامه)
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: حضور مسئولان در مراسم اعتکاف الزامی شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 85 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.006 seconds.