.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. 
دکتر علی لاریجانی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
همایش انرژی هسته ای و کاربرد آن با حضور دکتر علی لاریجانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 28 آذر 86 در مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می شود. (ادامه)
يادواره سرلشگر شهید کشوری برگزار میشود
(ادامه)
همایش 13 ساله ها در نکاء
(ادامه)
قناعت: دولت نهم ثمره خون شهداست
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ... استانداری مازندران و 3 انتصاب جدید
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ...(ادامه)
تجلیل از واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران
واحدهاي نمونه صنعت و معدن مازندران با حضور استاندار و رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ساري مورد تقدير قرارگرفتند.(ادامه)
روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به استقبال پرشور مردم و علاقه مندان به کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت : در این ایام روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه کتاب مازندران دیدن کردند. (ادامه)
قنبر پور دوباره شهردار شد
عصر امروز مراسم تودیع و معارفه در محل شورای شهر برگزار شد. محمد قنبر پور ، شهردار سابق مجددآ به عنوان شهردار جدید انتخاب شد و زحمات ...(ادامه)
تجلیل مديران مازندران از معلمان خود
جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به مناسبت هفته معلم از معلمان خود تجليل كردند.(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
تجلیل از فرهنگیان نمونه مازندران
آيين تجليل از ‪۵۹۹‬معلم و مدير نمونه مازندران با حضور مدير كل برنامه ريزي دفتر برنامه ريزي و تاليف كتب درسي وزارت آموزش و پرورش و استاندار مازندران روز يكشنبه در اردوگاه دانش آموزي شهيد بادله ساري برگزارشد. (ادامه)
تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان آموزش و پرورش مازندران
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، گفت: به منظور تجلیل و تقدیر از دانش آموزان افتخار آفرین و نخبه مازندرانی و ایجاد انگیزه بین دانش‌‏آموزان، سومین جشنواره تجلیل از نخبگان روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری در اردوگاه شهدای دانش‌‏آموز بادله ساری برگزار می‌‏شود. به گزارش شمال نیوز ، روح اله معافی، با بیان این (ادامه)
مازندران ميزبان جشنواره سراسری شعر علوی
استان مازندران برای هفتمین بار میزبان علوی سرایان 28 استان کشور در نیمه اسفند ماه خواهد بود. (ادامه)
تجلیل از نخبگان جوان استان مازندران
(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است.
سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ... تجلیل از رشادت یک فرمانده
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت : روحیه شجاعت شهامت عشق ایثار و شهادت طلبی در شهید والا مقام " محمد حسن طوسی " متبلور بوده است. سردار سرلشکر صفوی در آستانه هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی ...(ادامه)
اولین همایش مدیران روابط عمومی ادارات گیلان
در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اولین همایش مدیران روابط عمومی استان گیلان توسط روابط عمومی استانداری و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان برگزار گردید. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، در این همایش که در محل استانداری گیلان و با حضور مدیران ادارات و سازمانها تشکیل شد، درزی معاون سیاسی (ادامه)
قبلي 1 ... 80 81 82 83 84 85

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.