.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندران
سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی منصوب شد.

یک امام جمعه، «رئیس دانشگاه» شد
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی منصوب شد. (ادامه)
زمان برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی جوانی جمعیت ۲۶ بهمن اعلام شد. ۲۶ بهمن اختتامیه جشنواره ملی جوانی جمعیت
زمان برگزاری آئین اختتامیه جشنواره ملی جوانی جمعیت ۲۶ بهمن اعلام شد.(ادامه)
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند. فرمان رئیسی به «دستگاه‌های اجرایی» درباره «حجاب»
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.(ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
ئیس قوه قضاییه گفت با موافقت رهبر انقلاب پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد. اژه‌ای: پرونده کسانی که متنبه شدند مختومه خواهد شد
ئیس قوه قضاییه گفت با موافقت رهبر انقلاب پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد.(ادامه)
خداوند برای امیرالمومنین (ع) فضائلی قرار داده اند که قابل شمارش نیستند و فردی که به ذکر فضائل ایشان بپردازد، خداوند گناهان او را می‌آمرزد. ذکر فضائل و یاد حضرت علی (ع)؛ برترین عبادت‌ها
خداوند برای امیرالمومنین (ع) فضائلی قرار داده اند که قابل شمارش نیستند و فردی که به ذکر فضائل ایشان بپردازد، خداوند گناهان او را می‌آمرزد.(ادامه)
دشمنان با تمام توان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند/ در چند روز اخیر چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی کشور آزاد شده و در چرخه اقتصاد قرار گرفته/ کل نیاز ارزی کشور با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال تأمین است ....(خبر)
(ادامه)
 با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود.

اجرای ۲۲۴ برنامه در هفته زن مازندران/ لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود. (ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود. آلاشت شهر ملی جاجیم می شود
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم و درزیکلا به عنوان روستای ملی حصیر ثبت ملی می شود.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است. برخی از تنگ نظری ها در داخل استان باعث شد مجتمع پتروشیمی مازندران راه اندازی نشود
استاندار مازندران گفت: مباحث سیاسی، تنگ‌نظری و برخورد های نادرست با بخش خصوصی بزرگترین آفت توسعه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در استان است.(ادامه)
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد. پیشنهاد عجیب نماینده مجلس: زنان شاغل کنیز بگیرند!
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.(ادامه)
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند. آزادی زندانیان به مناسبت میلاد حضرت‌ زهرا(س)/ دستور رئیس قوه قضائیه درباره بدهکاران مهریه
محسنی اژه‌ای گفت: مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.(ادامه)
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند. رمزگشایی از سرمایه‌ اجتماعی «حاج قاسم»(يادداشت)
سه ویژگی یا مولفه «ارتباط»، «اعتماد» و «اقناع» را باید از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در تولید «سرمایه‌ی اجتماعی» دانست، سه مولفه‌ای که رهبر حکیم انقلاب مکرراً به دولتمردان و کارگزاران کشور در همه سطوح، و همچنین نهاد روحانیت و ائمه جمعه توصیه کرده اند.(ادامه)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت. کار بزرگ شهید سلیمانی حفظ، رشد دادن، مجهز کردن و احیاء جبهه مقاومت بود/نباید بگونه‎ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات سردار ماورایی و دست نیافتنی تصور شود/یاد شهید سلیمانی را به شکلی زنده نگه داریم که حضور مردمی در تجلیل او همگی باشد(خبر)
رهبر انقلاب با قدردانی از فعالیت های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.ایشان افزودند: مجموعه مقاومت خودشان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی و پَر و بال اسلام می دانند و این حرکت در همین جهت ادامه خواهد یافت.(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد. وزیر اطلاعات: دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود از اغتشاشات دوباره با ایران ارتباط بگیرند
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.(ادامه)
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود. راه اندازی ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرهای مازندران
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نگاه به حوزه جوانان را جزو اولویت‌ها دانست و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان جزو ملزومات است که باید در تمامی شهرستان‌ها برای سیاست‌گذاری در حوزه جوانان و رفع دغدغه‌های جوانان دایر شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد.

پیام قالیباف به مناسبت «کنگره شهید میرزاکوچک جنگلی»
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد. (ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.

معاون استاندار: بوروکراسی اداری مانع توسعه مازندران
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند. تجهیزاتی که زمان جنگ به میدان می‌آوریم چیزهایی نیست که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم/ موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند
شمال نیوز : فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند.(ادامه)
تمام دشمنان به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند/ راه‌ها در زمین، هوا و دریا بر آن‌ها بسته است؛ برای همین به فضای مجازی و ذهن و باور‌ها هجوم آورده‌اند/ با آگاهی بخشی دشمن را ناکام خواهیم گذاشت....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
سیدمحمود حسینی پور امروز پس از تجلیل از اعضای تیم فوتسال بانوان فولادین ذوب آمل، در دیدار با آنان گفت: از ورزش بانوان باجدیت حمایت می شود تا شاهد حضور بانوان مازندرانی در تیم ملی فوتبال باشیم. ‎ ‎
تجليل استاندا از اعضاي تيم فوتسال بانوان فولادين ذوب آمل
سیدمحمود حسینی پور امروز پس از تجلیل از اعضای تیم فوتسال بانوان فولادین ذوب آمل، در دیدار با آنان گفت: از ورزش بانوان باجدیت حمایت می شود تا شاهد حضور بانوان مازندرانی در تیم ملی فوتبال باشیم. ‎ ‎ (ادامه)
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجليل از فعالان دانشجويي هلال احمر دانشگاه علوم پزشکي بابل
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند. (ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.