.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرگزاری نزدیک به روحانی در شرف تاسیس

صبح امروز با حضور تعدادی از اصحاب رسانه و همچنین رئیس ستادهای مردمی دکتر روحانی، پایگاه اطلاع رسانی «تدبیر» رونمایی و افتتاح شد.

به گزارش شمال نيوز، مهندس محمد ارشدی دبیر ستادهای مردی دکتر حسن روحانی با اعلام این خبر افزود: این پایگاه خبری نام اصلی آن «تینا پرس» (Tadbir International News Agency) است قرار است به زودی فعالیت آزمایشی خود را آغاز کند.

در همین رابطه رضا نوربخش، سردبیر پایگاه خبری تدبیر در گفتگو با تابناک به بیان جزئیاتی از خط مشی و سیاستهای این پایگاه خبری پرداخت.

وی بیان کرد که: «تینا پرس» به عنوان یک پایگاه خبری که به تدریج به سمت یک خبرگزاری به پیش میرود، فعالیت آزمایشی خود را در آینده نزدیک شروع خواهد کرد.

نوربخش در رابطه با سیاستهای این پایگاه گفت: ما در صدد هستیم که با توجه به ظرفیت های موجود در فضای مجازی، فرصتی فراهم شود که جریانهای منصوب به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان، و به طور کلی منتقدانی که طی سالهای گذشته فضای چندانی برای ایفای نقش نداشته اند، از این طریق نقش خود را در ارتباط مردمی و بیان واقعیات به جامعه ایفا کنند.

وی در خصوص ارتباط این پایگاه خبری با دولت آینده گفت: «تینا پرس» هیچ گونه ارتباط رسمی و سازمانی با دولت آقای روحانی ندارد و قرار نیست در این پایگاه خبری به تقدیر و تمجید از دولت آقای روحانی پرداخته شود.

وی ادامه داد: طی هشت سال گذشته اتفاقاتی که در عرصه اطلاع رسانی و رسانه رخ داده است منجر به آن شد که در نهایت ما شاهد آن بودیم که آقای احمدی نژاد در محافل مختلف و در گفتگوهای رسانه ای به بیان آمار و ارقامی از وضعیت کشور و اقتصاد پرداخته اند که هیچ تطابقی با واقعیات جامعه ندارد.

سردبیر تینا پرس افزود: هدف ما انتقاد از این رویه است و بیان این نکته که هرگونه تسلب و ایجاد مانع در راه جریان آزاد اطلاعات سبب میشود که بار دیگر شاهد یک چنین وقایعی در کشور باشیم و دوستان آمار و ارقامی اعلام کنند که واقعیتی مستند در پس آنها نیست.

وی ادامه داد: با این تفسیر، تدبیر آن است که واقعیات به شکل کامل به مردم اطلاع داده شود و نقدهایی که به کار مسئولان وارد است در کنار نکات مثبت همه با هم در این پایگاه خبری در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

گفتنی است که وب سایت پایگاه اطلاع رسانی تدبیر با آدرس : www.tinapress.com هنوز فعالیت رسمی خود را آغاز نکرده است و به گفته مسئولان در آینده نزدیک فعالیت این پایگاه آغاز خواهد شد. /ف

/تابناك


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.