.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد. پايان كار شرکت هرمی در شهرستان رامسر
رئیس پلس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی شرکت هرمی در رامسر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک  به خودي  خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور .... «ساحل» ظرفيتی بی برنامه در مازندران / از این همه همايش ها و نمايش ها و برگزاري جلسات ساماندهي و هماهنگي و کارگروه خسته نشدید ؟!
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک به خودي خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور ....(ادامه)
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل جدید بانک مرکزی با حکم رئیس جمهور منصوب شد/ رؤسای كل بانک مرکزی چه کسانی بوده اند؟
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. جنون صدام بعد از آزادسازی خرمشهر/ دیکتاتور عراق کدام فرماندهان را در خرمشهر تیرباران کرد؟
شمال نیوز : صدام حسین بعد از آزادسازی خرمشهر چنان دیوانه شد که دستور داد هر فرمانده و سربازی که فرار کند، سریعا تیرباران شود. (ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
اي امام رئوف ....(يادداشت)
(ادامه)
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد. يك تغيير در شوراى عالى امنيت ملى/رضا سيف‌ اللهي كيست؟
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد.(ادامه)
علت پديدآمدن موسسات غيرمجاز چیست؟
شمال نیوز : معاون نظارتي پيشين بانک مرکزي به آسيب‌شناسي و ريشه‌يابي موسسات مالي غيرمجاز پرداخته است. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
اعتراف بزرگ باهنردرباره آیت‌ا... هاشمی
«تازه فهميديم كه آيت‌ا... هاشمي چه ايثاري در پذيرش قطعنامه كرد.» فهميدند، اما زماني متوجه اين موضوع شدند كه هاشمي ديگر نيست! فهميدند، اما زماني به اين مهم نائل آمدند كه آيت‌ا... هاشمي براي هميشه سكوت كرده است. (ادامه)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت.
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت + زندگینامه(خبر)
حضرت آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی که از روز دوشنبه به دلیل مشکلات ناشی از عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران بستری شده و بر اثر این شرایط دچار سکته قلبی نیز شده بود، دقایقی پیش دعوت حق را لبیک گفت. (ادامه)
خودزنی مسئولین مازنی، مهمترین عامل عقب ماندگی استان(يادداشت)
(ادامه)
20 آبان هشتادوششمین سالگرد تاسيس کانون وکلا (يادداشت)
(ادامه)
کشف کلاهبرداري 200ميليارد ريالي در مازندران
فرمانده انتظامي استان،از انهدام باند و کشف کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي در يکي از شهرستان هاي غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
بهره برداری از 32 پروژه در هفته دولت در شهرستان نکا
(ادامه)
دستگیری کلاهبردار 120 ميليارد ريالی
فرمانده انتظامی مازندران از دستگيری کلاهبردار 120 ميليارد ريالی خبر داد.(ادامه)
سوييچ خودروهاي جديد، در گوشيهاي هوشمند
در اين ميان احتمال افزايش ضريب امنيتي و اينترنتي شدن اتومبيل‌ها در آينده دور از ذهن نيست و احتمالا سبك رانندگي نيز تغيير مي‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوايل سال 2017 فقط قصد توليد خودرو‌هايي را با سوييچ ديجيتال دارد. اين نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبايل ولوو عرضه مي‌شوند كه قابليت‌هاي مختلف يك سوييچ قابل لمس معمولي و حتي فراتر از آنها را نيز دارد. (ادامه)
فرشاد مهدی پور کانال شناسی تلگرام(يادداشت)
فرشاد مهدی پور(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است..... کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در "قائم شهر" به دام افتاد
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.....(ادامه)
رایزنی اصلاح‌ طلبان با مديران صدا و سيما
حسين كمالي، دبيركل حزب اسلامي كار در شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان مسووليت كارگروه سياستگذاري و راهبردها را به عهده دارد. او روز گذشته طي گفت‌وگويي به طرح دغدغه‌ها و برنامه‌هاي اصلاح‌طلبان براي ورود به مجلس پرداخت.(ادامه)
اگر چه چند وقتی از سفر برخی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان بابل به کشور چین و آن هم به مدد و با تامین هزینه سفر از سوی یکی از شرکت های خصوصی می گذرد!!!اما هنوز برای مردم این شهرستان... به جای چین به ساری سفر کنید !
اگر چه چند وقتی از سفر برخی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان بابل به کشور چین و آن هم به مدد و با تامین هزینه سفر از سوی یکی از شرکت های خصوصی می گذرد!!!اما هنوز برای مردم این شهرستان...(ادامه)
شمال نیوز: کارآگاهان در تحقيقات فني و پليسي دريافتند، متهم با تاسيس شرکت هاي جعلي تحت عنوان شرکت هاي سهامي خاص و همچنين تصرف اراضي ملي، زمين خواري و دريا خواري بيش از 130 ميليارد تومان کلاهبرداري کرده و در حال حاضر متواري است. کلاهبردار 130 ميليارد توماني در مازندران دستگير شد
شمال نیوز: کارآگاهان در تحقيقات فني و پليسي دريافتند، متهم با تاسيس شرکت هاي جعلي تحت عنوان شرکت هاي سهامي خاص و همچنين تصرف اراضي ملي، زمين خواري و دريا خواري بيش از 130 ميليارد تومان کلاهبرداري کرده و در حال حاضر متواري است.(ادامه)
از فضاي مجازي راهكار بخواهيد نه همسر
ازدواج يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي زندگي انسان تلقي مي‌شود، به طوري كه حاصل آن تشكيل كانون خانواده به عنوان مهم‌ترين و پايدارترين نهاد تربيتي در جامعه است.(ادامه)
شمال نیوز : عصر هفدهم آبان امسال، مهرشاد (به معناي خورشيد شاد) دانش‌آموز كلاس نهم رستم‌كلاي مازندران، يك صندلي را زير پنكه سقفي اتاقش گذاشت، تكه‌اي پارچه سفيد دور گردن خود پيچيد، حلقه‌اي به نام «مرگ» ساخت و با آويزان شدن از پنكه براي هميشه به زندگي خود پايان داد....
آخرین جمله «مهرشاد» قبل از خودکشی چه بود ؟
شمال نیوز : عصر هفدهم آبان امسال، مهرشاد (به معناي خورشيد شاد) دانش‌آموز كلاس نهم رستم‌كلاي مازندران، يك صندلي را زير پنكه سقفي اتاقش گذاشت، تكه‌اي پارچه سفيد دور گردن خود پيچيد، حلقه‌اي به نام «مرگ» ساخت و با آويزان شدن از پنكه براي هميشه به زندگي خود پايان داد.... (ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
حساب شخصی احمدی نژاد مسدود شد
کاظم پالیزدار ، مشاور معاون اول رییس‌جمهور و دبیر ستاد مفاسد اقتصادی می‌گوید: دانشگاه جامع ایرانیان یک دانشگاه غیر انتفاعی و خصوصی است که در دو هفته پایانی کار دولت قبل تاسیس شد و در صدور مجوز آن و تخصیص اعتبار از محل بودجه نهاد ریاست‌جمهوری، سوء‌جریان به وقوع پیوسته است. (ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
قالیباف: «موزه خبرنگار» تأسیس می شود +عکس
محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی منتشر کرده و روز خبرنگار را تبریک گفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.512 seconds.