.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مهندس طاهايي بمناسبت يادواره شهداي شمال كشور در كردستان

شمال نيوز: به مناسبت نخستين يادواره شهداي شمال كشور در مريوان با محوريت سردار بزرگ اسلام، حاج حبيب الله افتخاريان (ابوعمار)، پيامي از سوي مهندس طاهايي استاندار مازندران به دفتر پايگاه خبري تحليلي شمال نيوز ارسال شد كه  عينا در ذيل درج مي گردد.

بسم رب الشهدا و الصديقين
دفاع مقدس صحيفه ي پايداري و عزت ايرانيان و يكي از درخشان ترين صفحه هاي تاريخ ملت ايران است. سند مقاومت و اعتبار ملتي كه با تكيه بر فرهنگ غني شهادت طلبي، ضمن آفرينش و خلق باشكوه تربن جلوه هاي ايثار، دشمن تا بن دندان مسلح و حاميان زبونش را از حريم خاك مقدس ايران بزرگ و اسلامي به عقب راند.
كردستان نامي پرآوازه و ماندگار در تاريخ در سراسر حماسه و شكوه دفاع مقدس است. از دزلي تا سروآباد و  جانواران، زمزمه ي قدسي يلها و شهيدان نام آور در سراسري وجدان ابدي انسان بيدار شنيده خواهد. امنيت، اقتدار، پيشرفت و عزت روزافزون ايران اسلامي، مديون خون صدها هزار شهيد گلگون كفن است كه با نثار جان خويش استقلال، عزت و اقتدار را براي همگان به ارمغان آورده اند و مريوان و چناره هرگز خاطره پايمردي و جان فشاني كيانمهرها، ابوعمارها، پوردستان ها، بروجردي ها و متوسليان ها را از ياد نخواهند برد.
خاطره مجاهدت هاي پيشمرگان كرد مسلمان و شيران و دلير مردان ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس و رشادت هاي مردم اين منطقه، براي هميشه در تاريخ زرين مقاومت ايران اسلامي ثبت و ضبط خواهد شد.
اعتقاد دارم برپايي آيين گرامي داشت ياد و نام شهداي شمال كشور در مريوان، علاوه بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره ي شهيدان عزيز، باعث ترويج آرمان هاي اين گلگون كفنان در بين جوانان خواهد شد و فرصت مغتنمي براي معرفي گوشه اي از سلحشوري ها و شهادت طلبي بهترين جوانان اين مرز و بوم براي نسل حاضر مي باشد.
امروز ترويج فرهنگ شهادت و شهادت طلبي و زنده نگه داشتن ياد و خاطره ي شهدا و ايثارگران، دعوت به مجاهدت، ايبستادگي و دعوت به راه شهيدان است و مي طلبد برگزاركنندگان يادواره هاي شهدا و سرداران دفاع مقدس نسبت به تقويت جنبه هاي كيفي اين گونه مراسم و اجراي وي‍ژه برنامه هاي فرهنگي در خلال آن، زمينه هاي انتقال فرهنگ و ميراث شهدا را نسل اندر نسل فراهم آورند تا ان شاء الله در سايه ي آن رشادت ها جامعه اي نمونه، مستقل و رشيد براي پاسداري از ارزش ها پديد آيد.
برگزاري يادواره ها، قدرداني بسيار اندكي از فداكاري شهدا و جانبازان است، لذا برخود فرض مي دانم از زحمات و تلاش شبانه روزي تمامي عوامل و دست اندركاران برگزاري اين همايش باشكوه به ميزباني سپاه بيت المقدس به خصوص فرزندان و خانواده عزيز شهداي سرافراز، استاندار محترم، امام جمعه محترم و فرماندار محترم مريوان، ستاد برگزاري يادواره و بنياد شهيد و امور ايثارگران تشكر و قدرداني نمايم.
از خداوند سبحان توفيق بيش از پيش همگان را در راستاي ترويج ارزش هاي شهدا و صيانت از ميراث گرانقدر گلگون كفنان انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس مسالت دارم.
سيد علي اكبر طاهايي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.314 seconds.