.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست. مادر شهیدان «افتخاریان» به فرزندان شهیدش پیوست
«مریم بانو کشاورزیان» مادر شهیدان والامقام «حبیب‌الله و محمد افتخاریان» و خواهر شهید «سیدجلیل میرصابر» به دیار باقی شتافت به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
دکترین دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی و تقویت توان رزمی برای مقابله با انواع تهدیدات احتمالی دشمنان غدار است و این نگرش اصولی باید در کنار ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار به نحوی بایسته تقویت شود تا از مرزهای عقیده و ایمان پاسداری و موجبات اعتلای هرچه بیشتر انگاره های معرفتی اسلام ناب محمدی( ص) در گستره فرهنگ انقلاب خمینی فراهم آید. دفاع مقدس و نگین درخشان سلیمانی(يادداشت)
دکترین دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بازدارندگی و تقویت توان رزمی برای مقابله با انواع تهدیدات احتمالی دشمنان غدار است و این نگرش اصولی باید در کنار ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار به نحوی بایسته تقویت شود تا از مرزهای عقیده و ایمان پاسداری و موجبات اعتلای هرچه بیشتر انگاره های معرفتی اسلام ناب محمدی( ص) در گستره فرهنگ انقلاب خمینی فراهم آید.(ادامه)
همایش « زنان بیدار حماسه» در ساری برگزار شد
همایش « زنان بیدار حماسه» با مشارکت اداره کل امور بانوان استانداری مازندران و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا و بانوان ایثارگر در ساری برگزار شد. (ادامه)
ما و بنیانی که شهدا گذاشته اند ....(يادداشت)
(ادامه)
دانستنی_های_دفاع_مقدس_مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود..... لشکر 25 کربلا؛ تنها لشکر ویژه دوران دفاع مقدس+ دانستی های شهدای دفاع مقدس مازندران
شمال نیوز : فرمانده اسبق سپاه گفت : بعد از جلسه برادر مرتضی قربانی را صدا زدم و حکم فرماندهی لشکر را به او دادم، حکمی که داخل همان کاغذ جبهه‌ای بدون بروکراسی اداری نوشته شده بود.....(ادامه)
 خانواده شهید سردار حاج علی ییلاقی اشرفی، به‌دنبال حضور مسؤولان، مردم، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام، ...
قدردانی خانواده سردار ییلاقی ازحضور مردم درمراسم تشیع و تدفین شهید
خانواده شهید سردار حاج علی ییلاقی اشرفی، به‌دنبال حضور مسؤولان، مردم، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام، ... (ادامه)
سردار شهید ییلاقی زمانی برای رضای خدا کلاس درس را رها کرد و برای مبارزه با ماموران شاه به خیابان‌های بهشهر رفت و زمانی هم کلاس‌های دانشگاه را تا ابد نیمه‌تمام رها کرد و با شجاعت به سوی مرزها رفت برای مبارزه با مزدوران بعثی. شهید ییلاقی، مصداق «اشدّاء على الکُفّارِ رُحَماء بینهم» بود
سردار شهید ییلاقی زمانی برای رضای خدا کلاس درس را رها کرد و برای مبارزه با ماموران شاه به خیابان‌های بهشهر رفت و زمانی هم کلاس‌های دانشگاه را تا ابد نیمه‌تمام رها کرد و با شجاعت به سوی مرزها رفت برای مبارزه با مزدوران بعثی.(ادامه)
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی..... دوباره دفاع مقدس، دوباره عشق، دوباره ایثار....
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی.....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : فداکاری لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر 8، برگ زرینی است در تاریخ دفاع مقدس، افتخار پیروزی شما در پا گذاشتن در سرزمین فاو در تاریخ جاودانه است، این افتخارات از آن شماست و ما به وجود چنین لشکری و چنین مردمی و چنین استانی افتخار می‌کنیم..... بازخوانی سخنرانی سردار شهید کاظمی در مازندران
شمال نیوز : شمال نیوز : فداکاری لشکر ویژه 25 کربلا در عملیات والفجر 8، برگ زرینی است در تاریخ دفاع مقدس، افتخار پیروزی شما در پا گذاشتن در سرزمین فاو در تاریخ جاودانه است، این افتخارات از آن شماست و ما به وجود چنین لشکری و چنین مردمی و چنین استانی افتخار می‌کنیم.....(ادامه)
جشنواره جهادگران «علم و فناوری» مازندران برگزار می شود
مسئول سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری مازندران خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند.

بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند. (ادامه)
شمال نیوز : سردار علی بردبار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بنیانگذاران سپاه نکا بود و ازهمرزمان نزدیک با شهید ابوعمار در سپاه نکا و بندر ترکمن محسوب می شد.... برگزاری گرامیداشت اولین سالگرد عروج سردار بردبار
شمال نیوز : سردار علی بردبار پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از بنیانگذاران سپاه نکا بود و ازهمرزمان نزدیک با شهید ابوعمار در سپاه نکا و بندر ترکمن محسوب می شد....(ادامه)
رزمنده‌ مازنی که فرمانده‌اش را نمی‌شناخت
یکی از بسیجیان مازندرانی از دیدار خود با مردی گفت که فرمانده لشگرشان بود اما آنها یکدیگر را نمی‌شناختند و حرف‌هایی که بین‌شان رد و بدل شد، پایه‌های یک دوستی و اعتماد را بنیان نهاد. (ادامه)
شمال نیوز:سردار حاج علی بردبار از یادگاران  و فرماندهان مازندرانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته بر اثر عارضه داخلی در بیمارستان بقیه الله تهران به یاران شهیدش پیوست. سردار حاج علی بردبار به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز:سردار حاج علی بردبار از یادگاران و فرماندهان مازندرانی هشت سال دفاع مقدس شب گذشته بر اثر عارضه داخلی در بیمارستان بقیه الله تهران به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
هلاکت جلاد ارتش آزاد سوریه +تصاویر
یکی از نیروهای زبده نظامی سوریه روز گذشته سرکرده گروه تروریستی شهدای دوما(!) که 45 نفر از نیروهای ارتش سوریه را اعدام کرده بود ترور کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! .... « سردار طوسی » رزمنده ساز ، شهیدپرور و شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
شمال نیوز : در سالروز عروج خونین سالک الی الله و عارف بالله عزیز دلم سرلشگر شهید طوسی دلگویه ای را به دوست شهیدم و نیز خانواده متقی و ولایی ایشان تقدیم تا بخشی از بدهی سالانه ام را ادا کرده باشم! ....(ادامه)
عليرضا قلي زاده سخنی با سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت (يادداشت)
عليرضا قلي زاده(ادامه)


مجاهدی که مزدش را در صحرای عرفات گرفت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ... بایدها و نبایدها ، چند نکته اساسی در اجلاسیه کنگره شهدای مازندران
شمال نیوز: این اجلاسیه صرفاً معرفی یک آرشیو و یا اعلان رسمی یک بانک اطلاعات شهدا و یا یک موسسه آماری نبوده و مهمتر از این توانایی ذکر شده، خروجی بالاتری نیز تعقیب می شد و آن ارائه مصادیق ایمانی با معیارهای ...(ادامه)
نگاهی به عملکرد جامعه زنان مازندران در دفاع مقدس(خبر)
(ادامه)
بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا(خبر)
(ادامه)
مجتبی زارعی به پیشواز بازگشت فرمانده‌ای که نمی‌شناسیمش!(ديدگاه)
مجتبی زارعی(ادامه)
حاج کاظم، نماد مقاومت انقلابی مازندران(يادداشت)
(ادامه)
زمان‌ خاموشی‌های برق مازندران روز یکشنبه
(ادامه)
پيام مهندس طاهايي بمناسبت يادواره شهداي شمال كشور در كردستان
(ادامه)
سهم هر ایرانی از درآمد نفت
(ادامه)
شمال نیوز: امروز جوان شمالی نسل سوم انقلاب حاج بصیر، طوسی ، حسین املاکی، حسین بهرامی و اسطوره مازندران "ابوعمار" را نمی شناسد این گناهی ست نابخشودنی که همه جاماندگان و بازماندگان از قافله شهدا را شامل می شود و هر چه زودتر اگر به این مقوله پرداخته شود شرمندگی آنان در مقابل شهدا کمتر خواهد شد.

هفت تپه ! قبله گاه لشکر ویژه 25 کربلا
شمال نیوز: امروز جوان شمالی نسل سوم انقلاب حاج بصیر، طوسی ، حسین املاکی، حسین بهرامی و اسطوره مازندران "ابوعمار" را نمی شناسد این گناهی ست نابخشودنی که همه جاماندگان و بازماندگان از قافله شهدا را شامل می شود و هر چه زودتر اگر به این مقوله پرداخته شود شرمندگی آنان در مقابل شهدا کمتر خواهد شد. (ادامه)
سردار طوسی، سیره ای ولایی و بصیرتی الهی داشت که طی آن تکلیفی بالاتر از اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه احساس نمی کرد و آنچنان ذوب در ولایت بود که در خلوت و جلوت خود یک جلوه داشت و همواره خود را فدایی امام(ره) می دانست و تنها واژه ای که بر زبان او تکرار می شد همان "لبیک یا خمینی" بود! سرشار از یاد توام سردار!
سردار طوسی، سیره ای ولایی و بصیرتی الهی داشت که طی آن تکلیفی بالاتر از اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه احساس نمی کرد و آنچنان ذوب در ولایت بود که در خلوت و جلوت خود یک جلوه داشت و همواره خود را فدایی امام(ره) می دانست و تنها واژه ای که بر زبان او تکرار می شد همان "لبیک یا خمینی" بود!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.