.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد .

دعوت به مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد . (ادامه)
وزیر خارجه هلند گفت که نیاز شدیدی به آتش‌بس فوری در باریکه غزه و افزایش کمک‌ها به آن وجود دارد. هلند: نیاز شدیدی به آتش‌بس فوری در غزه وجود دارد
وزیر خارجه هلند گفت که نیاز شدیدی به آتش‌بس فوری در باریکه غزه و افزایش کمک‌ها به آن وجود دارد.(ادامه)
یک خبرنگار سرشناس اسراییلی اعتراف کرد که ما آنگونه که نتانیاهو ادعا می‌کند به پیروزی نزدیک نیستیم! برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
یک خبرنگار سرشناس اسراییلی اعتراف کرد که ما آنگونه که نتانیاهو ادعا می‌کند به پیروزی نزدیک نیستیم!(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد . موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی / تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد .(ادامه)
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد. سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خوانده بودند، منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت. شفقت سکان استانداری لرستان را به دست گرفت
شمال نیوز: ابوطالب شفقت عصر سه‌شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی و رسماً مدیریت این استان را بر عهده گرفت.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎ نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، گفت: کمک به توسعه مازندران و رفع چالش‌ها مهم‌ترین انتظار ما از استاندار جدید است. ‎(ادامه)
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است. برای انتخاب استاندار با مجمع نمایندگان مازندران هماهنگ نشد/ دو وزیر جهاد و رزش مازندرانی باشد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان ما گلایه دارند که دو وزیر در کابینه را داشته باشند، چراکه توقع داریم دو وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ورزش حق اصلی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است. قیمت محصولات ایران‌ خودرو؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جدول
قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌ شیشه‌ای به‌ عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین سواری‌های ایران خودرو به یک میلیارد و ۷۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. پلیس: به زودی چند پرونده مهم در زمینه فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی منتشر خواهد شد
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد. جاده هراز مسدود شد
پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد.

استیضاح شهردار بابل رای نیاورد/ کیانی امیری در سمت خود ابقا شد
نشست شورای اسلامی شهر بابل برای استیضاح شهردار این شهر شامگاه یکشنبه برگزار شد که پس از رای گیری اعضا، مهدی کیانی امیری در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
  رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد. بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائمشهر به اتهام تخلفات مالی
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید! زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
آسیب‌پذیری بحرانی روز صفر در تلگرام منجر به اجرای کد از راه دور می‌شود و هر لحظه ممکن است کانال و یا گروه‌های تلگرامی در اختیار خود را از دست بدهید!(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 4571 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.961 seconds.