.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت ترافیک پرترددترین محور شمال

شمال نيوز: رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافرپذیر بودن محور سوادکوه در ایام تابستان، گفت: طرح‌های ضربتی برای مدیریت ترافیک محور سوادکوه انجام می‌شود.
 علی اکبر احمدی در حاشیه بازدید از نقاط حادثه‌خیز محور سوادکوه در گفت‌وگو با فارس در سوادکوه با اشاره به نقاط حادثه‌خیز درون شهرهای شهرهای پل سفید، زیراب و شیرگاه گفت: حدود 60 کیلومتر راه اصلی و فرعی در محدوده فعالیت‌های پلیس راهور شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه به برخی از نقاط حادثه‌خیز محور سوادکوه در حوزه فعالیت‌های راهور اشاره کرد و افزود: مناطق پیچ کوبان شیر گاه، سه راهی کلانتری شیرگاه، محدوده قاسم آباد، سرخکلا، محدوده بالا زیراب و پیچ امیر ده پل سفید از نقاط حادثه‌خیزی است که بیشترین تصادفات داخل شهری را در آن شاهدیم.

وی با اشاره به ترافیک سنگین نیمه خرداد در محور سوادکوه به اجرای طرح‌های ضربتی بعد از آن اشاره کرد و یادآور شد: یکی از طرح‌های ضربتی ما در مدیریت ترافیک عبارت از ایجاد راه‌بندان مقطعی و ایجاد یک مسیر برای کاهش ترافیکی است.

احمدی با مسافرپذیر توصیف کردن شهرستان سوادکوه در ایام تعطیلات تابستانی، خاطرنشان کرد: محور سوادکوه از محورهای اصلی و امن شمالی کشور است و حضور مسافران برای استفاده از مواهب سیاحتی، تفریحی و دینی نیازمند به فعالیت‌های مربوط به کنترل و مدیریت ترافیکی است.

رئیس پلیس راهور شهرستان سوادکوه خواستار همراه داشتن بیمه‌نامه، برگه معاینه فنی و گواهینامه توسط رانندگان شد و گفت: سبقت‌ها و سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و عدم استفاده از کمربند ایمنی از عوامل تصادف هستند.

وی تصریح کرد: توجه به پیام‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی، کاهش تصادفات را فراهم می‌آورد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 تير 1392
* یعنی تا بحال مدیریت نمی شد پس اینهمه درآمد برگ جریمه انچنانی چکاره بود!!!
علی 11 تير 1392
محض اطلاع رییس محترم پلیس راهوار سوادکوه :ما درهمان ترافیک بسیار سنگین نیمه خرداد جاده فیروزکوه بودیم ,آنچه باعث ایجادآن ترافیک وحشتناک وتاریخی گردید, براساس برنامه ترافیکی اعلامی توسط پلیس راهورازساعت 18ورود تریلروکامیونهای سنگین ممنوع بوده ولی متاسفانه هیچگونه ممانعتی ازورودوترددتریلرهاوماشینهای سنگین توسط پلیس راهوار انجام نگرفته بود, اگردرروزهای تعطیل ومنتهی به تعطیلی فقط ازساعت 18تا4یا5ساعت بعدش ازتردد کامیونهاوتریلرهابطوردقیق درمحور فیروزکوه(حدفاصل قبل ازتونل ورسک تاورودی قایم شهر)جلوگیری گرددترافیک بسیارروانترخواهدگردید,
نا شناس 13 تير 1392
ای مدیر ای پلیس ای راهور ای هلو ای شفتالو... تا حالا کجا بودی این همه مرگ و میر در جاده های سوادکوه رو ندیدی!!! در بسیاری از این ترافیک ها پلیس بیشتر باعث این ترافیک ها میشه خودم در آن ترافیک از شیرگاه تا پلیس راه رو 8 ساعته طی کردم اما یک پلیس ندیدم مردم خودشان ترفیک رو کنترول میکردن... شما بهتره قبض تونو بنویسین و مردمو جریمه کنید آقای جریمه نویس شمارو چه به این حرفا!!!!!!!
نا شناس 13 تير 1392
جادارد ازتلاش عزیزان راهداری مازندران که شبانه روزی دراین محورها درسرماوگرماتلاش خستگی ناپذیردارندودرحفظ ونگهداریو ایمن سازی ازراهها میکوشندهم تقدیربعمل آید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.