.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه ساخت وساز درشمال=تولد تهرانی دیگر

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در خانه ملت گفت: اگر روند ساخت و سازها در شمال کشور به همین صورت ادامه یابد تهرانی دیگر را در شمال کشور خواهیم داشت که زندگی و کسب و کار روستایی این خطه زیر سئوال خواهد رفت.

 به گزارش شمال نیوز، شمس‌الله شریعت‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهید سلیمانژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: اگر روند ساخت و سازها در شمال کشور به همین صورت ادامه یابد تهرانی دیگر را در شمال کشور خواهیم داشت که  زندگی و کسب و کار روستایی این خطه زیر سئوال خواهد رفت.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تعاریف جدیدی در منطقه شمال کشور و همجنین غرب مازندران ایجاد شود و روند کندی که در بالفعل کردن صنعت گردشگری در این منطقه وجود دارد سرعت بیشتری به خود بگیرد.

این مسئول گفت: زمین‌ها و جنگل‌های مازندران هر روز کمتر می‌شود و در آینده مشکل بزرگی را پیش روی مردم این منطقه به وجود خواهد آورد مگر اینکه با تدابیری جدی از سرمایه خدادادی این منطقه محافظت کنیم.

شریعت‌نژاد تاکید کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا خواسته‌های بجا و منطقی مردم را عملی سازند.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در ادامه نیز در با تاکید بر اخلاق‌مداری و حسن خلق مدیران بیان داشت: با اندک کج‌خلقی زحمات و خدمات خود را زیر سئوال نبرید.

امام جمعه رامسر خاطرنشان کرد: باید همچون سنوات گذشته از دولت حمایت و پشتیبانی شود تا مسئولان بتوانند با فراغ خاطر به امور کشور رسیدگی کنند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 مرداد 1392
اون موقع که زمینهاتون رو میفروشین و پول به جیب میزنید باید فکر اینجاشو هم میکردید. طرف شما یه دهیاری ساده فکستنی از یه شهرداری بیشتر درامد داره .
زمین داران دیروز ، سمند سواران امروز ،سرایداران فردا
نا شناس 30 مرداد 1392
با نظر اولی موافقم بخصوص قمست آخرش....
نا شناس 30 مرداد 1392
همشهری، سمند دیگه خز شده. الان باید بگی:
زمین داران دیروز ، سوناتا سواران امروز ،سرایداران فردا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.