.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت هاي ترافيكي درمحورهای شمالی

فرمانده پليس راه مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري در محور هاي كندوان، هراز و فيروزكوه در حوزه استحفاظي پليس راه استان خبر داد.
سرهنگ جعفر محمدنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا در ساري گفت: با توجه به تعطيلات پايان هفته جاري و نيز براي افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه ، محدوديت هاي ترافيكي در اين محورها اعمال خواهد شد.
وي افزود: بر اين اساس تردد موتورسيكلت از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ مرداد از محورهاي كندوان ، هراز و فيروزكوه و بر عكس ممنوع است.
وي با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد انواع تريلي و كاميون از محور كرج - چالوس ادامه داد: همچنين تردد انواع وسائط نقليه از ساعت ۱۵ الي ۲۴ روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ الي ۲۴ همين روز از ۱۵ كيلومتري بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج يك طرفه خواهد بود.
سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد هر نوع تريلي از محور هراز ، گفت: تردد تمامي كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني در محور هراز از ساعت ۱۲ الي ۲۳ روز پنجشنبه و از ساعت شش الي ساعت ۲۳ روز جمعه ممنوع است.
وي افزود: تردد هر نوع تريلر به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح جمعه الي ۲۳ همان روز از تهران به قائمشهر و برعكس ممنوع است.
سرهنگ محمدنژاد گفت: مركز كنتزل ترافيك فرماندهي پليس راه مازندران با شماره تلفن هاي ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پيش شماره ۰۱۵۱ ساري، به طور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است.
حدود ۱۰ هزار كيلومتر راه اصلي و فرعي در استان مازندران وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.169 seconds.