.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی کامل بازی پرسپولیس و فولاد

 جام ورزشی: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 16:50 دقیقه امروز در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های قبل از این دیدار را در زیر می‌خوانیم:

* گل محمدی در ترکیب امروز پرسپولیس تغییراتی را داشته است. حضور بنگر، نوروزی و فشنگچی در ترکیب اصلی و نیمکت‌نشینی مهدوی کیا و انصاری‌فرد که در دربی در ترکیب ثابت قرار داشتند، در نوع خود جالب است.

* رویانیان امروز همراه پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آزادی آمد. وی پس از اینکه از اتوبوس قرمزپوشان پیاده شد دقایقی با بازیکنان به گفتگو پرداخت و سپس سریعا ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

* ریزش شدید در مقابل تونل ورزشگاه آزادی مشکلاتی را به وجود آورده است. این ریزش به دلیل ترکیدن لوله‌های آب در انتهای تونل ورزشگاه آزادی اتفاق افتاده است. به همین دلیل از ورود ماشین‌ها به داخل استادیوم آزادی و پارک کردن در مقابل تونل خودداری می‌شود.

* سرود باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قبل از بازی نواخته شد.

* 200 هوادار فولادی با لباس‌های زرد (نفت آبادان) به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* یک جانباز جنگ تحمیلی  با لباس گرمکن قرمز قبل از بازی امروز با بازیکنان و کادر فنی به خوش‌ و بش پرداخت.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با شعارهایی در حمایت از امیر عابدزاده او را به شدت تشویق کردند.

* برخورد گرم آرش افشین با قرمزپوشان نیز قبل از بازی امروز دیده می‌شد.

* شوت‌های پولادی در هنگام گرم کردن که به تیر دروازه برخورد می‌کرد باعث شد هواداران به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.

* وقتی جواد خیابانی در حال رفتن به سمت جایگاه گزارشگران بود با هواداران عکس یادگاری انداخت و با لحن طنزآمیز لحظاتی را با آنها صحبت کرد.

* هواداران تیم فولاد برای تمسخر پرسپولیسی ها شعار "پرسپولیس قهرمان" را سر دادند که همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس هم تحریک شوند شعارهایی را علیه فولاد سر دهند.

* هم زمان با برگزاری بازی پرسپولیس و فولاد، تیم ملی ارتش هم در زمین شماره 2 آزادی تمرین داشتند که فرشاد احمدزاده و روح الله سیف اللهی از سرخپوشان در این اردو حضور دارند.

* هواداران پرسپولیس سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس را تشویق کردند و همچنین علیه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال شعار دادند. سرپرست دو تیم علیه یکدیگر موضع‌گیری شدیدی داشتند. روز گذشته نیز هواداران استقلال شعارهایی علیه شیرینی سرداده بودند.

* در اقدامی تحسین برانگیز و نادر، هواداران پرسپولیس و هواداران فولاد سرمربیان تیم‌های حریف را تشویق کردند. فولادی‌ها گل‌محمدی را تشویق کردند و پرسپولیسی‌ها حسین فرکی را مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با عکس‌های صفر ایرانپاک و مهراب شاهرخی دو پیشکسوت این تیم وارد زمین شدند. همچنین بازیکنان دو تیم به مناسبت درگذشت دروازه‌بان خوزستانی گل‌هایی را تقدیم عکس این بازیکن کردند. بلندگوی ورزشگاه درگذشت رضا داودی پیشکسوت فوتبال خوزستان را تسلیت گفت و یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* کارلوس کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی از میهمانان ویژه این بازی هستند.

* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی با گرمکن‌های مشکی عکس گرفتند.

* هواداران فولاد با کنایه رتبه یازدهمی پرسپولیس را به رخ این تیم کشیدند.

* تمام بازیکنان فولاد و حتی نیمکت‌نشینان این تیم به سمت یحیی گل‌محمدی آمدند و با او خوش و بش کردند.

* غلامرضا رضایی، عادل کلاه‌کج، محمد نوری، محسن بنگر و مهدی مهدوی‌کیا نیز به سمت حسین فرکی رفتند.

* هواداران پرسپولیس کریم انصاری‌فرد را که امروز از روی نیمکت بازی را تماشا می کند به شدت تشویق کردند.

* کمتر از 7 هزار نفر برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.

* هواداران پرسپولیس در زمان ورود "یحیی گل‌محمدی" به زمین که مثل همیشه به تنهایی از رختکن وارد زمین می‌شود و روی نیمکت می‌نشیند به شدت سرمربی تیم خود را تشویق کردند.

* از دقیقه 25 ماموران ورزشگاه تماشاگرانی که در طبقه دوم حضور داشتند را به طبقه اول فرستادند تا طبقه دوم کاملا خالی باشد این در حالی بود که دقایقی بعد دو جوان با پرچم قرمز به طبقه دوم رفتند  و برای دقایقی آنجا نشستند که بلافاصله آنها هم به طبقه اول فرستاده شدند.

* همه عکاسان در نیمه نخست پشت دروازه فولاد بودند وتنها یک عکاس پشت دروازه پرسپولیس حضور داشت. در نیمه دوم هم همین اتفاق افتاد.

* هواداران پرسپولیس در نیمه اول از نحوه قضاوت سعید مظفر‌ی‌زاده ناراضی بودند و علیه او شعار سر دادند. از سوی دیگر؛ تماشاگران پرسپولیس شعارهایی را علیه میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال سر دادند. ضمن اینکه این اتفاق علیه حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری هم پس از صحنه مشکوک روی مهرداد پولادی در داخل محوطه جریمه تکرار شد.

* هواداران پرسپولیس همچنین علیه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال شعار سر دادند و نیلسون را دروازه‌بانی بهتر از او دانستند. تماشاگران پرسپولیس کارلوس کی روش را تشویق کردند. او و دستیارانش از تماشاگران این بازی هستند.

* سیدجلال حسینی در نیمه اول در دو صحنه تذکر جدی به عادل کلاه‌کج هافبک پرسپولیس داد. کلاه‌کج در دو صحنه توپ را لو داد و باعث ایجاد خطر روی دروازه‌ پرسپولیس شد.

* در بین دو نیمه هنگامی که امیرآبادی قصد خروج از زمین را داشت، گل‌محمدی به او شوخی کرد و کت خود را در آورد تا تن امیرآبادی کند.

* زمانی که محمد نوری در محوطه فولاد نقش بر زمین شد، کمک‌داور به نشانه پنالتی پرچم خود را بالا برد اما سعید مظفری‌زاده دستور به ادامه بازی داد. اما وقتی متوجه پرچم کمک خود شد، به سمت او رفت تا به صحبت او گوش کند. در زمانی که مظفری‌زاده قصد داشت با کمک خود مشورت کند هواداران پرسپولیس به شدت به پنالتی اعتقاد داشتند و زمانی که مظفری‌زاده نظر کمک خود را رد کرد، با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد که او را داور استقلالی خواندند.

* ادموند بزیک و کریم باقری که در جایگاه ویژه نشسته بودند نسبت به عملکرد کمک داور اول بازی  در یک صحنه‌ مشکوک به آفساید اعتراض داشتند.


* هواداران نسبت به صحنه‌ای که بازیکنان فولاد توپ را به بیرون نزدند به علت اینکه مهرداد پولادی روی زمین افتاده بود معترض بودند.

هواداران پرسپولیس از آغاز نیمه دوم با تشویق مهدی مهدوی‌کیا و کریم انصاری فرد خواهان ورود این دو بازیکن به زمین بودند، با این حال پس از ورود انصاری فرد به زمین خبری از مهدوی کیا نشد. سید جلال حسینی هم برای دقایقی را تشویق شد.

* در اوایل نیمه دوم زمانی که مهاجم فولاد روی زمین افتاد، نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس به سرعت از دروازه خود خارج شد و به بازیکن فولاد که روی زمین افتاده بود اعتراض کرد. او معتقد بود که مهاجم فولاد در حال تلف کردن وقت بازی است. همین حرکت نیلسون با تشویق شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در کنار زمین چندین بار بالا و پائین پرید و اعتراض عجیبی داشت.

* هواداران فولاد علی دایی را تشویق کردند و شعار «پرسپولیس قهرمان در لیگ برتر بمان»‌ را سر دادند.

* اسماعیل شریفات بازیکن سابق استقلال و کنونی فولاد در جریان بازی به دور از چشم داور با سیدجلال حسینی درگیر شد که این امر موجب شد که فرکی تذکر جدی به او بدهد.

* پس از تساوی فولاد در برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، تماشاگران فولاد کارناوال شادی به راه انداختند. این در حالی است که تماشاگران پرسپولیس بدون اعتراض به تیمشان ورزشگاه را ترک کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.