.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد. جواد نکونام: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد. شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد. صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.(ادامه)
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند. بازیکنان پرسپولیس: به تعویض های اوسمار باختیم!
بعد از باخت سرخ پوشان به آلومینیوم، بازیکنان این تیم سرمربی خود را مورد انتقاد قرار دادند.(ادامه)
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است. مورایس مسلمان شد
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.(ادامه)
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند. اوسمار لیاقت خود نشان داده؛ قرارداد او قطعا تمدید می‌شود
یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اوسمار لیافت خود نشان داده است. او سرمربی بزرگ و فنی است. موضوع تمدید قرارداد اوسمار در هیات مدیره مطرح شده و همه اعضا موافق این مسئله هستند.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد.(ادامه)
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد. حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟
به احتمال فراوان سرنوشت پرونده سرمربی استقلال حداکثر طی ۵ روز آینده مشخص خواهد شد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از جواد نکونام سرمربی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.(ادامه)
باشگاه الهلال قرارداد ژسوس سرمربی خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. قرارداد ژسوس با الهلال تمدید شد
باشگاه الهلال قرارداد ژسوس سرمربی خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. واکنش استقلال به بیانیه پرسپولیس
باشگاه استقلال به بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.(ادامه)
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت. پشت‌پرده سکونشینی طارمی؛ خشم سرمربی پورتو از ستاره ایرانی
نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.(ادامه)
تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند. بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
تمرین استقلال تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و البته به احتمال فراوان ۳ بازیکن ویژه هم در آن حضور پیدا می‌کنند.(ادامه)
با تصمیم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند اعزام نخواهد شد. الهام حسینی المپیک را از دست داد
با تصمیم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند اعزام نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
با گل‌هایی که محمد منتظر در هفته های اخیر لیگ برتر به ثمر رسانده بازگشت خود را به اردوی آبی در ابتدای فصل آینده قطعی کرده است. حضور این بازیکن در استقلال قطعی شد
با گل‌هایی که محمد منتظر در هفته های اخیر لیگ برتر به ثمر رسانده بازگشت خود را به اردوی آبی در ابتدای فصل آینده قطعی کرده است.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند. نکونام به بیمارستان رفت !
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن که تحت عمل جراحی قرار گرفته است عیادت کردند.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟ هواداران بدانند تنها هستم/مگر قرار است هر هفته تیم من ببرد!
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بیانیه این باشگاه گفت: چرا باشگاه بیانیه می‌دهد مگر قرار است تیم من در تمامی بازی‌ها پیروز شود؟(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد. سرمربی جدید باشگاه استقلال مشخص شد
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حاشیه‌های جدید علیه جواد نکونام واکنش نشان داد.(ادامه)
سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت. برانکو سرمربی تیم ملی چین شد
سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران (قائم شهر) انتخاب شد. ساکت الهامی سرمربی نساجی شد
شمال نیوز : ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران (قائم شهر) انتخاب شد.(ادامه)
رحمتی سرمربی تیم فولاد نمی‌شود. رحمتی از سرمربیگری فولاد پشیمان شد
رحمتی سرمربی تیم فولاد نمی‌شود.(ادامه)
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت. درخواست عجیب رونالدو از مترجم «مورایس» برای قورمه سبزی!
فوق ستاره تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار با ژوزه مورایس سرمربی سپاهان درخواست عجیبی را از مترجم این مربی داشت.(ادامه)
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور، بازی با ذوب آهن را از دست داد. محرومیت بیرانوند در بازی با ذوب آهن
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور، بازی با ذوب آهن را از دست داد.(ادامه)
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. پیشنهاد غیر منتظره قلعه‌نویی به سرمربی سابق پرسپولیس؟
طبق گفته‌های امیر قلعه‌نویی احتمالاً یک مربی جدید به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 159 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.