.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بابت پیروزی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، پاداش دریافت کردند. استقلالی‌ها پاداش دریافت کردند
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بابت پیروزی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، پاداش دریافت کردند.(ادامه)
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد. اشکان دژاگه از فوتبال خداحافظی کرد
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند. اقدام جنجالی مالک جدید علیه یک ستاره استقلال
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند.(ادامه)
داوران بازی مرگ و زندگی استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
داوران هفته بیست و هفتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد. سوغات امید از دیار نصف جهان / شاگردان ساکت گل کاشتند / تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی+ ویدئو
شمال نیوز: نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد. باشگاه استقلال محکوم شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.(ادامه)
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد. نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد. یکی از کوتاه‌ترین راه‌های جهش تولید با مشارکت مردم(يادداشت)
باتوجه به محدودیت‌ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی‌سازی می‌تواند سهل‌الوصول‌ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود. غایبان اصلی دربی برگشت چه کسانی هستند؟
دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که ۶ بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.(ادامه)
رحمتی سرمربی تیم فولاد نمی‌شود. رحمتی از سرمربیگری فولاد پشیمان شد
رحمتی سرمربی تیم فولاد نمی‌شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
نمایندگان مجلس مصوب کردند منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش‌افزوده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری شود. متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود
نمایندگان مجلس مصوب کردند منابع حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش‌افزوده صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری شود.(ادامه)
مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. عیسی آل کثیر رسما پرسپولیسی شد
مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا به حساب سهامداران واریز می‌شود. رئیس سازمان بورس: سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه واریز می‌شود
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا به حساب سهامداران واریز می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: ۶ شرکت تا کنون سود سهام عدالت سهامداران را پرداخت نکردند. چرا سود سهام عدالت تاکنون پرداخت نشده است؟
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: ۶ شرکت تا کنون سود سهام عدالت سهامداران را پرداخت نکردند.(ادامه)
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌تواند در دیدار بعدی تیم خود را همراهی کند. استقلال استعلام گرفت/ حامدی‌فر محروم نیست
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌تواند در دیدار بعدی تیم خود را همراهی کند.(ادامه)
سبقت ملوان از سپاهان و پرسپولیس با شکست هوادار
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ملوان در خانه هوادار و شکست خانگی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان پیگیری شد.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی صدور رأی اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه سپاهان پس از حکم سنگین AFC
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی صدور رأی اولیه کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند. نکونام: گل محمدی در حدی نیست درباره من صحبت کند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارنامه من در این فوتبال مشخص است، اگر گل محمدی با من بوده او در حدی نیست که درباره من صحبت کند.(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 81 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.