.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وكيل جوانفكر:پرونده به برائت ختم مي‌شود

رمان شجاعي ، وكيل جوانفكر ، در مورد اعمال قانون ماده 18 اظهار داشت:پس از اينکه يک راي قطعي از دادگاه بدوي و تجديد‌نظر صادر مي‌شود، يک راه فوق‌العاده‌ به نام اعاده دادرسي وجود دارد که از طريق اعمال ماده 18 به اجرا در مي‌آيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، وكيل جوانفكر در گفت‌وگو با خبرنگارحقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست اعمال ماده 18 براي جوانفكر تصريح کرد:درخواست محکوم له با توجه به زمان قانوني خود انجام شده، اما با توجه به بازداشت و انتقال وي به زندان با اين درخواست موافقت نشده است.

شجاعي با بيان اينكه رئيس قوه قضائيه در پذيرش درخواست اعمال ماده 18 وي، مقيد به زمان نيست و در هر زماني مي‌تواند با اين درخواست موافقت كند، تصريح كرد: با توجه به اختيارات قانوني رئيس قوه قضائيه و درخواست اعمال 18 و تلاش محکوم‌ له و شخص رئيس‌جمهور اميدواريم با درخواست ماده 18 وي موافقت شود.

وكيل جوانفكر خاطرنشان کرد: اگر درخواست ماده 18 جوانفكر پذيرفته و حکم وي مورد بازبيني قرار گيرد، معتقدم ضمن احترام به حکم صادره از سوي مراجع قضايي در صورت بازبيني اين حکم، روند پيگيري پرونده به برائت جوانفکر ختم خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.