.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده «باغ گیاه‌شناسی نوشهر» متوقف شد
به همان اندازه که مجموعه باغ گیاه‌شناسی نوشهر برای ما اهمیت دارد و قطعا برای حفظ آن تلاش می‌کنیم، بندر نوشهر نیز اهمیت دارد و به عبارتی بندر نوشهر شاهرگ حیات شهرستان نوشهر است.

شمال نيوز: نماینده نوشهر با بایان اینکه پرونده «باغ گیاه‌شناسی نوشهر» متوقف شد، و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام است، ادامه رسیدگی به این پرونده به دولت یازدهم موکول شد.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر به آخرین وضعیت پرونده«باغ گیاه شناسی نوشهر» اشاره کرد و گفت: این پرونده فعلا متوقف شده است.

وی افزود: باغ گیاه‌شناسی نوشهر مجموعا 38 هکتار است که فقط دو هکتار این باغ، در مسیر جاده‌کشی به بندر نوشهر قرار می‌گیرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: به همان اندازه که مجموعه باغ گیاه‌شناسی نوشهر برای ما اهمیت دارد و قطعا برای حفظ آن تلاش می‌کنیم، بندر نوشهر نیز اهمیت دارد و به عبارتی بندر نوشهر شاهرگ حیات شهرستان نوشهر است.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای بدون آنکه از موضوع مطلع باشند شروع به جوسازی علیه این باغ کرده و حتی حاضر نشدند این موضوع را بررسی کنند و این عکس‌العمل به روند پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر تأثیر گذاشت.

نماینده نوشهر در ادامه به سرانجام این پرونده اشاره کرد و گفت: از آنجایی که عمر دولت فعلی در حال اتمام است، ادامه رسیدگی به پرونده باغ گیاه‌شناسی نوشهر به دولت یازدهم موکول شد. /ف

/ باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1392
آقای احمدی شما از کیسه خلیفه می بخشید؟چرا دو هکتار باغ گیاهشناسی نوشهر باید تخریب شود؟چرا دست از سر این باغ بر نمی دارید؟بندر نوشهر در مرکز شهر قرار دارد چرا باید به خاطر بندر باغ به این مهمی تخریب شود؟به جای اینکه بندر نوشهر را گسترش دهیم بندر فریدونکنار و امیرآبد که دارای هزاران هکتار زمین هستند سرمایه گذاری کنیم .از مسئولین محترم می خواهیم بیشتر از این طبیعت را تخریب نکنند.باغ گیاهشناسی نوشهر یک مرکز تحقیقاتی است نگذارید با دست خودمان آن را تخریب کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.