.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تماس مشکوک قاضی منصوری قبل از مرگ
اپليكيشن واتس‌آپِ بازپرس منصوری دست‌كم تا ساعت 15 و 15 دقيقه فعال بوده و احتمالا او تا همان حوالي از واتس‌آپ خود استفاده كرده است.(ادامه)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است. با شرمساری احساس می کنم در قرنطینه اخلاقی هستم تا قرنطینه سلامت / تعطیلی مجلس مایه خجلت است/ چه فرق است بين به توپ بستن مجلس با دستور تخته كردن در آن؟(خبر)
شمال نیوز: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی به تعطیلی مجلس در شرایط کرونایی کشور اعتراض کرده است.(ادامه)
اعضای شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ توسعه‌ و عدالت انتخاب شدند
صبح امروزبا برگزاری دومین کنگره مجمع عمومی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با شمارش آرا اعضای شورای مرکزی مشخص شد.(ادامه)
توضیح احمدی‌نژاد درباره برداشت میلیاردی در روز آخر ریاست جمهوری
(ادامه)
حكم ديوان محاسبات به احمدي نژاد ابلاغ شده
هرچه باشد اوضاع به نفع «محمود احمدي‌نژاد» پيش نمي‌رود. شاهد آن هم محتواي نامه غلامعلي جعفرزاده ايمن‌آبادي، عضو كميسيون برنامه و بودجه در پاسخ به نامه وكيل محمود احمدي‌نژاد به نمايندگان مجلس است. (ادامه)
احكام ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد‌ منتشر مي‌شود
شمال نیوز : «احكام قطعي محكوميت احمدي‌نژاد به دفترش ابلاغ شده و رسيد دريافت آن هم موجود است.» اين بخشي از پاسخ ديوان محاسبات به ادعاي وكيل احمدي‌نژاد است كه مي‌گويد وجود هفت حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد ادعايي سياسي است و حكمي به دست آنها نرسيده است. (ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
وكيل بقايي، وزيراصلاحات را تهديد كرد+متن
وکیل حمید بقایی از وی خواست ظرف ۴۸ ساعت اسناد و دلایل خود را ارائه وگرنه عذرخواهی کند.(ادامه)
بازیگر معروف: شبکه فارسی وان را من بستم! +عکس
«حساب نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود ادعا کرد که شبکه فارسی وان را او تعطیل کرده است.(ادامه)
20 آبان هشتادوششمین سالگرد تاسيس کانون وکلا (يادداشت)
(ادامه)
نخستین وزیر قربانی فیش های حقوقی؟
نخستين قرعه استيضاح در مجلس دهم به نام «علي ربيعي» وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي رقم خورد. محمدعلي وكيلي، نماينده تهران به همراه تعدادي از نمايندگان در تكاپوي جمع‌آوري امضا براي طرح استيضاح اين وزير كابينه تدبير و اميد هستند. (ادامه)
همسركشی به خاطر عضويت در تلگرام
مرد كه در برابر بازپرس ويژه قتل پايتخت چاره‌اي جز اعتراف نداشت اظهارات خود را اين‌طور شروع كرد كه همسرم در گروه‌هاي تلگرامي زيادي عضو بود (ادامه)
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند.
شما این انقلاب را پس از من به دست لیبرال ها می سپارید/و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند. (ادامه)
محمدرضا عارف: نتيجه را ديدم شوكه شدم
(ادامه)
خيز‌ دولت دهمی ها برای مجلس!
(ادامه)
شمال نیوز : آيا زمان آن نرسيده به بهانه هاي واهي هم محلي بودن ، هم شهري و يا فاميل بودن ، آينده سرزمين و ديارمان مازندران عزیز را به تاراج تفكر قرون وسطايي نبريم ..... تفكر جزيزه اي ، قشري نگري ، نگاه قومي قبيله اي؛ هرگز!
شمال نیوز : آيا زمان آن نرسيده به بهانه هاي واهي هم محلي بودن ، هم شهري و يا فاميل بودن ، آينده سرزمين و ديارمان مازندران عزیز را به تاراج تفكر قرون وسطايي نبريم .....(ادامه)
صدور حکم پرونده ضاربان مطهری، تا دو هفته دیگر
19 آبان آخرین جلسه دادگاه حمله‌کنندگان به علی مطهری در دادسرای شهید قدوسی شهر شیراز برگزار شد. جلسه‌ای که به خاطر حضور شخص علی مطهری در آن متفاوت با سایر جلسات برگزار شد.(ادامه)
ماجراي رشوه پنج ميليارد توماني!
مساله رشوه ديگري نيز در اين پرونده وجود داشته است. در اين پرونده مبلغ پنج ميليارد رشوه براي نقض قرار بازداشت زنجاني مطرح شده كه به دليل برخي مسائل رسانه‌اي نشده است.(ادامه)
دفاعیه جهانگیری در برابر احمدی‌نژاد
(ادامه)
مرتضوی: احتمالا در پرونده كهريزك تبرئه شده‌ام
«حبس» و «رد مال» دو مجازاتي است كه ديروز دادستان سابق تهران به آن محكوم شد.(ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
مائده شيرپور فداكاري معلم منتي ندارد اما ما چقدر قدردانيم؟!(ديدگاه)
مائده شيرپور(ادامه)
افشاگري یک نماينده درباره‌ پول‌هاي كثيف
الان من شخصي را مي‌شناسم كه صاحب قدرت هم هست و از خريد و فروش دارو مولتي ميلياردر شده است. همين فرد زماني كارمند ساده دولت بود و تنها رانتي كه در اختيار او قرار گرفت باعث كسب اين درآمد شد. (ادامه)
بیستمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی
(ادامه)
بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان!
وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: تشکیل و برگزاری دادگاه به عهده ما نیست و هنوز در ارتباط با زمان بعدی جلسه دادگاه به ما ابلاغی داده نشده است.(ادامه)
واكنش دولت به حكم معاون اول احمدی نژاد
كابينه‌يي كه روزي خط قرمز محمود احمدي‌نژاد بود هرچند تلاش زيادي دارد تا اشل «كابينه» بودن خود را با برگزاري جلسات منظم و هفتگي حفظ كند، اما به نظر مي‌رسد كه ديگر نمي‌تواند خصوصيت «خط قرمز» بودن خود را داشته باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.