.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كنتورهاي قديمي برق تعویض می شود
معاون هماهنگي توزيع شركت توانير در پاسخ به چرايي ارسال دعوت نامه به مشتركين برق براي خريد قدرت بيشتر اظهار كرد: اين دعوت نامه براي مشتركيني كه بيش از انشعاب خريداري شده مصرف مي كنند ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز ،غلامرضا خوش خلق در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اين‌كه دعوت نامه براي صاحبان كنتورهاي قديمي براي تعيين تكليف ارسال شده است، در مورد اين كه مطرح شده بود دعوت نامه‌ها براي كساني ارسال شده كه فيوز برق آن ها دست كاري شده است، اظهار كرد: اين دعوت‌نامه براي كساني فيوز برق را دست كاري كرده‌اند، فرستاده نشده بلكه براي كساني كه بيش از انشعاب خريداري شده برق مصرف مي‌كنند ارسال شده است.

وي ادامه داد: كنتورها به اندازه 30 يا 50 آمپر ظرفيت دارند اما كنتورهاي قديمي بين 15 تا 100 آمپر را تامين مي‌كنند. به تناسب افزايش مصرف بايد قدرت برق خريداري شود و در غير اين صورت كنتور پلمپ مي شود در نيتجه مشتركان مي توانند اصلاح قيمت و آمپر كنند.

معاون هماهنگي توزيع شركت توانير با بيان اين‌كه كنتورهاي قديمي 5 يا 15 آمپر هستند گفت: در حال حاضر كسي 5 آمپر مصرف نمي‌كند چرا كه مصرف برق نسبت به گذشته بالا رفته است.

خوش خلق با بيان اين‌كه با افزايش مصرف، كنتورها تقويت شده‌اند، تصريح كرد: با نظارت مامورين، به آن‌هايي كه كنتور پنج يا 15 آمپر دارند دعوت نامه داده شده تا متناسب با مصرف انشعاب خريداري كنند.

وي ادامه داد: انشعاب جديد در تهران چند سالي است كه به ميزان بيش از 32 آمپر است.

اين مقام مسئول در شركت توانير در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا كنتورها قدرت برق مصرفي را محدود نمي‌كنند گفت: برخي كنتورهاي قديمي كشش و توان تحمل 100 آمپر را هم دارند.

به گزارش ايسنا، در اين دوره همراه با قبوض برق دعوت‌نامه‌هايي براي برخي مشتركين با پيام لزوم حضور آن‌ها در مناطق برق براي خريدن قدرت برق بيشتر و متناسب با مصرف ارسال شده است.

پيشتر معاون امور مشتركان شركت توزيع برق گفته بود اين نامه‌ها براي مشتركيني كه آگاهانه يا ناآگاهانه فيوز برق آن ها دست كاري شده بود ارسال شده و در صورت برگرداندن فيوز به حالت اول نيازي به حضور مشتركين نيست. اما به گفته خوش خلق مشتركين براي خريداري قدرت برق بيشتر بايد اقدام كنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : كنتور , قديمي , برق , تعویض

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.