.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق حرفه‌ای در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف چند فقره سرقت داخل خودرو در آستارا، اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور اولیه رده‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از بررسی و تحقیقات لازم متهم را شناسایی کردند، افزود: پلیس با شناسایی متهم، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و برای تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی آستارا ادامه داد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما پس از مواجه شدن با مال باختگان، به هفت فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان آستارا اعتراف کرد.

به گفته وی، علاوه بر دستگیری این سارق حرفه‌ای تعداد ۲۶ فقره مدارک متعلق به افراد مختلف نیز از او کشف و ضبط شد.

خورسند با تصریح بر اینکه این فرد به سرقت در دیگر شهرستان‌ها نیز اعتراف کرده است، یادآور شد: تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد.

وی در ادامه از توقیف ۴۶ دستگاه خودروی سواری به دلیل رعایت نکردن مقررات خبر داد و افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی آستارا در هفته گذشته یک‌هزار و ۸ مورد تخلف رانندگی اعمال قانون داشتند که ۱۲۷ مورد آن تخلف حادثه‌ساز بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۷۹ دستگاه موتورسیکلت و ۴۶ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سارق , آستارا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.