.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ١٨ مصدوم و ٥ فوتی برجای گذاشت. ۵فوتی و ۱۸مصدوم در واژگونی اتوبوس
واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ١٨ مصدوم و ٥ فوتی برجای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
فرماندار آستارا از کشف جسد پسر جوان ۲۰ ساله در میدان ورودی این شهرستان خبر داد. کشف جسد حلق‌آویز شده جوان ۲۰ ساله در ورودی آستارا
فرماندار آستارا از کشف جسد پسر جوان ۲۰ ساله در میدان ورودی این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در جمهوری آذربایجان،در بخش‌های زیادی از استان اردبیل و شهرستان آستارا احساس شد. زلزله ۴.۹ ریشتری آذربایجان، آستارا را هم لرزاند
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در جمهوری آذربایجان،در بخش‌های زیادی از استان اردبیل و شهرستان آستارا احساس شد.(ادامه)
فیلم/ بارش شدید برف در آستارا
ویدئویی از بارش شدید برف زمستانی در شهرستان آستارا استان گیلان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و روسیه مطرح شد؛ روسیه بدون قید و شرط به تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد. محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد.(ادامه)
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم. پشت پرده ابرهای سیل‌آسا چه خبر است؟
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند. کدام نمایندگان این هفته در صحن مجلس غایب بودند؟ / کیوان مرادیان و محسنی بندپی غایبان مازندرانی خانه ملت
شمال نیوز : ۲۸ نماینده مجلس این هفته در صحن مجلس یا غایب بودند و یا تاخیر داشتند.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود. بسته های یارانه ای اصلاح می شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای بسته های یارانه ای اصلاحیه هایی در نظر گرفته شده است که به محض نهایی شدن توسط وزیر کار ارائه می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر انتشار بیانیه وزارت خارجه درباره حق آبه هیرمند پرداخته اند.(ادامه)
گام های عملیاتی و جدی در حوزه استفاده از ژئوپولتیک و جغرافیای سیاسی و اقتصادی کشورمان در دولت سیزدهم برداشته می شود که می تواند به خوبی اهداف کشورمان در تجارت با کشورهای منطقه را محقق کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از توافق نامه ایران و روسیه برای احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا ابراز نگرانی کرد. آمریکا: احداث خط ریلی رشت-آستارا ما را نگران می‌کند
شمال نیوز : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از توافق نامه ایران و روسیه برای احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا ابراز نگرانی کرد.(ادامه)
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است. واکنش آمریکا به قرارداد ریلی روسیه و ایران
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 36 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.