.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند قماربازان آستارا متلاشی شد

فرمانده انتظامی آستارا از متلاشی شدن باند قماربازان در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  نادر خورسند پیش از ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح خبر متلاشی شدن یک باند قمار در شهرستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه یکی از مناطق آستارا در اجرای گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی منزل مسکونی خود را به قمارخانه تبدیل کرده است، موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بررسی‌های خود از صحت گزارش فوق اطمینان حاصل کردند، افزود: پلیس آستارا بلافاصله با اخذ مجوز قضایی و همکاری پلیس امنیت عمومی با انجام یک اقدام غافلگیرانه موفق به متلاشی کردن این باند شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه در این عملیات بیش از 42 میلیون ریال وجه نقد قمار کشف و 9 دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند، تصریح کرد: در این راستا 12 نفر که در محل مورد نظر حضور داشتند دستگیر شدند.

وی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مشابه را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

خورسند در ادامه از پلمب 20 واحد صنفی متخلف در آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در هفته گذشته تعداد 20 واحد صنفی در نقاط مختلف شهر به دلیل تخلف صنفی و عدم اخذ پروانه کسب پلمب کردند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک‌هزار و 245 مورد تخلف رانندگی در آستارا اعمال قانون شد، بیان کرد: در این راستا تعداد 69 دستگاه موتور سیکلت و 40 دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.