.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارقانی که خانه مالباخته را به آتش کشیدند
كارآگاهان پلیس آگاهي رشت دو سارق كه پس از انجام سرقت، خانه مالباخته را به آتش كشيده بودند را دستگير كردند.

به گزارش شمال به نقل از ایسنا، در پی وقوع یک فقره حریق منزل در بخش خمام شهرستان رشت اكيپ هاي عملياتي آگاهي دراجراي اظهارات مالباخته مبني بر رسيدگي علت حريق منزلش، بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار داد و با توجه به اين كه علت وقوع آتش برابر بررسي كارشناسان اطفاء حريق سهوي نبود و شاكي در زمان حريق در منزل دخترش به سر می‌برد و از طريق همسايه‌ها متوجه حريق منزلش شده، در بررسي‌هاي خود پي بردندكه حتماً شخص يا اشخاصي در اين خصوص نقشي داشته‌اند.

کسب این اطلاعات و همچنين حضور به موقع اكيپ اطفاء حريق كه مانع از گسترش حريق شده بود كمك شاياني به كار آگاهان کرد و آنان پي بردند كه بسياري از اموال از قبيل طلاجات و زيورآلات نقره، فرش دست‌بافت، دستگاه DVD، گوشي تلفن‌همراه، يک گوني برنج و... به ارزش تقريبي ۴۰ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و همچنين مبلغ ۵ ميليون ريال وجه نقد از منزل به سرقت رفته است.

شواهد حاکی از آن بود که كارآگاهان باید سارق يا سارقاني را جستجو کنند که سرانجام در انجام تحقیقات خود شخصي را كه با مالباخته اختلاف داشته و از عاملان حريق بود را شناسایی و دستگير کردند.

متهم در بازجويي سعي در انكار بزه انتسابی را داشت با مشاهده دلايل و مدارک موجود چاره اي جز اعتراف نديد و به سرقت و حريق عمدي منزل شاکي با همدستي شخصي به هويت «علي» ۳۳ ساله اعتراف كرد.

به گزارش ایسنا، با اعترافات متهم، همدست دیگر وی نیز دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرانجام با اعتراف هر دو متهم، آن مقدار از اموال شاكي که هنوز به فروش نرفته بوده، به مالباخته مسترد شد و متهمان با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي و پس از آن با قرار مناسب روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.