.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آدم‌ربایان کودک خردسال در رشت دستگیر شدند

آدم‌ربایان کودک خردسال در کمتر از 5 ساعت توسط پلیس آگاهی گیلان در رشت دستگیر شدند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های پلیس آگاهی استان اظهار کرد: خانواده فرهان کودک خردسال 5 ساله خبر گم شدن فرزند خود را روز پنجشنبه اعلام کردند.

سردار ابراهیم قائد رحمتی افزود: بررسی‌های اولیه پس از اطلاع از گم شدن فرهان مبنی بر پیدا کردن وی انجام شد و ذهن‌ها تنها متوجه گم شدن کودک بود.

وی ادامه داد: ساعت 12 روز جمعه از طریق 110 از آدم‌ربایی کودک مذکور اطلاع پیدا کردیم.

قائد رحمتی با بیان اینکه آدم‌ربایان از طریق پست خواسته خود را به خانواده فرهان اعلام کرده بودند، تصریح کرد: آدم‌ربایان درخواست 35 میلیون تومان وجه نقد داشتند و با حضور ماموران اداره آگاهی موضوع پیگیری شد.

رئیس پلیس گیلان به شگردهای پلیس آگاهی استان برای شناسایی آدم‌ربایان اشاره کرد و گفت: عامل آدم‌ربایی در کمتر از 5 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی دو نفر مرد و دو نفر زن با آدم‌ربا برای نگه‌داری کودک همکاری می‌کردند و تمام آنها شناسایی و دستگیر شدند.

قائد رحمتی با قدردانی از خانواده پوررسولی  و مردم در همکاری با پلیس، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همکاری ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان با پلیس گیلان داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان خواستار برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی با آدم‌ربایان شد و ابراز کرد: اقدام سریع و به‌موقع قانونی می‌تواند در کاهش جرم در جامعه موثر باشد.

وی با تاکید بر مراقبت بیشتر خانواده‌ها نسبت به فرزندان، بیان کرد: مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند و بعضی از سهل‌انگاری‌ها موجب ایجاد بستر اعمال مجرمانه می‌شود ضمن اینکه خانواده‌ها باید در این زمینه هوشمندانه‌تر برخورد کنند.

قائد رحمتی مردم را برقرار کننده امنیت در جامعه خواند و اذعان کرد: سرعت عمل پلیس در برخورد با آدم‌ربایان بسیار حائز اهمیت بوده است.

رئیس پلیس گیلان فرد آدم‌ربا را 32 ساله و ورشکسته بازار که دارای اعتیاد است، معرفی کرد و یادآور شد: سال گذشته یک فقره آدم‌ربایی در لاهیجان اتفاق افتاده بود که به‌موقع کشف شد.

وی به کشف یک فقره خود‌آدم‌ربایی در گیلان اشاره کرد و افزود: مورد مذکور نیز به‌موقع کشف شد.

قائد رحمتی با بیان اینکه آسیب‌دیدگان به مجرمان جرایم خشن نباید رضایت دهند، گفت: جنبه عمومی برخورد با مجرمان خیلی بازدارنده نیست.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: آسیب‌دیدگان باید مصلحت جامعه را ببینند و اعمال مجازات در این زمینه تاثیرگذار است.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری یک باند سرقت به عنف در قالب مسافرکش در گیلان خبر داد و بیان کرد: باند مذکور از اواخر سال 88 تا 91سال جاری افراد را در قالب مسافر شکار می‌کردند و با تهدید وجوه نقد آنها را می‌گرفتند.

قائد رحمتی با اشاره به دستگیری یک زن و یک مرد در مورد مذکور، ابراز کرد: باند سرقت به عنف شناسایی و دستگیر شدند و در اختیار قوه قضائیه هستند.

پدر فرهان نیز با قدردانی از پلیس گیلان در دستگیری آدم‌ربایان، اظهار کرد: پلیس از ساعت اولیه مفقود شدن فرهان پیگیری‌ها را آغاز کرد.

پوررسولی تلاش پلیس آگاهی و دستگاه قضایی گیلان را ویژه خواند و بیان کرد: دستگاه قضایی باید حداکثر مجازات را نسبت به آدم‌ربایان اعمال کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.323 seconds.