.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:
بیكاری معضلی که دامنگیر جوانان شد

خبرنگارشمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت، ضمن گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگو واسوه خدمتگزاری و نماد ماندگاری صادقانه و خادمانه در خاطره مردم دانست .
به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل: حجت الاسلام علی اكبر ناصری در مراسم بهره برداری از گاز طبیعی 8 روستای بخش مركزی بابل در روستای قمی كلاء بابل، بیان داشت:هفته دولت گرامیداشت دو خدمتگزار صدیق نظام است که مسئولان باید این دو چهره ماندگار را الگو خود قرار داده و بدانند رمز ماندگاری آنها در دل و دین مردم، داشتن اخلاق، ارتباط محکم با خدا و خدمت به مردم بود.
وی بابیان اینكه بیكاری بعنوان یك معضل دامن جوانان را گرفته است.بیان داشت: ایجاد صنایع تبدیلی، پرورش گل و گیاه، فعال كردن مشاغل خانگی اعم از بافندگی و دوزندگی می تواند اقتصاد خانواده ها را تامین و حتی برای صادرات نیز نقشی اساسی ایجاد كنند.
عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی افزود: بهره مندی از مواهب الهی یكی از سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حق این مردم است تا در بالاترین مرتبه بهره مندی قرار گیرند.
وی بابیان اینکه ، روستاها ظرفیت ایجاد تولیدات در همه عرصه ها را دارا هستند، افزود: یایددرآمدروستائیان بابرنامه ریزی وایجاد فرصت های مناسب تولیددربخش صنعت وکشاورزی افزایش یابد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی درادامه، از نهضت اشتغال در همه عرصه های كشور به عنوان وسیله ای برای مقابله با دشمنان یاد كرد و ادامه داد: اگر سیاست تولید در همه عرصه ها در كشور ایجاد شود مشكل اشتغال و اقتصاد نیز مرتفع خواهد شد.
وی افزود: مازندران با وجود ظرفیت‌های مختلف می‌تواند آسیای میانه را در بر گیرد. نیاز است پروژه‌های کلان اقتصادی، عمرانی و تولیدی را در این استان و شهرستان شاهد باشیم که در این راستا باید فعالیت مضاعفی در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات بیشتر در این استان و شهرستان صورت گیرد.
ناصری بابیان اینکه: بعد از 33 سال با وجود سنگ‌اندازی و توطئه‌های مختلف امام سازندگی را جهاد در راه خدا دانست،وبیان داشت: این حق مردم است که در نظام اسلامی از بالاترین نعمات الهی برخوردار باشند.
وی گفت: اسلام معتقد است باید محله مسلمان‌نشین شعبه‌ای از شعبات بهشت باشد و همه امکانات، رفاه و محبت همانند توصیفی که خدا از بهشت می‌کند در زندگی مسلمانان مشاهده شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایران نخستین کشور دارنده گاز در صحنه جهانی است، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی این حق مردم است تا سریع‌تر از زمان‌های قبل از نعمت الهی گاز طبیعی، آب شرب سالم و برق برخوردار شوند.
وی ادامه داد: در کنار این امکانات مردم روستا باید از درآمد مناسب برخوردار شوند، زیرا اصل بهره‌وری خانواده در اسلام داشتن رفاه و امکانات در کنار درآمد مناسب است.
ناصری همچنین درباره اشتغال تاکیدداشت: باید چاره اندیشی مناسبی برای اشتغال جوانان صورت گیرد تا جوانان ما گرفتار غربت نشوند که در این راستا مسئولان باید با برنامه‌ریزی درست و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب سبب افزایش درآمد مردم شوند.
ناصری : محرومیت زدایی را یكی از اقدامات اساسی دولت های نهم و دهم برشمردو خاطرنشان کرد: امروز ایران بعنوان اولین تولید كننده گاز در جهان است و امیدواریم همه روستاییان نیز از این نعمت برخوردار شوند.
وی همچنین درادامه افتتاح طرحها درهفته دولت دربابل در افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی امیرده بابل بیان داشت: باید از خدمات ارزنده دولت با وجود کارشکنی‌های استکبار علیه کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در بخش زیرساخت‌ها، راه‌ها و ریل‌ها به ویژه در مناطق محروم داشته تقدیر کرد.
ناصری تصریح کرد: اگرچه توجه به به مسئله آب شرب، برق، گاز و جاده امری ضروری برای هر منطقه‌ای است اما توجه به امر تولید در سال تولید ملی از همه امورات مهم‌تراست.
نماینده مردم بابل درمجلس افزود: تولید علم و ثروت و فراهم کردن امکانات رفاهی معیشتی در آموزه‌های دینی ما بوده به طوری که نباید در جامعه اسلامی حتی یک فقیر داشته باشیم.
وی درپایان خاطرنشان کرد : خدمات رسانی، عمران و رفاه مردم کار ارزشمندی است که مسئولان باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و بدانند که خداوند ناظر بر هر نفس یا قدمی است که برای مردم بر می‌دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بیكاری , جوانان , ناصری , بابل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.009 seconds.