.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود پزشک در پایگاه انتقال خون بابل

شمال نیوز: رئیس پایگاه انتقال خون بابل گفت: در چهار ماه نخست امسال بابلی‌ها با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون بابل، 9 هزار و 457 واحد خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، سیدالله ترابی در بازدید دبیر مجمع نمایندگان مازندران که به اتفاق مدیرکل انتقال خون مازندران از پایگاه انتقال خون بابل انجام شد، بیان داشت: با توجه به فعالیت بیمارستان آیت‌الله روحانی در بابل و انجام جراحی‌های متعدد از جمله جراحی قلب باز و حضور بیماران غرب مازندران در این شهر، میزان مصرف فرآورده‌های خونی در بابل بالا است.
وی افزود: در چهار ماه نخست سال‌جاری، بیش از 11 هزار و 855 نفر با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون بابل بیش از 9 هزار و 457 واحد خون اهدا کردند.
رئیس پایگاه انتقال خون بابل با اشاره به رشد پنج درصدی خون‌گیری در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: تاکنون مشکل کمبود خون نداشتیم و در صورت مواجه شدن با کمبود خون، خون مورد نیاز را از پایگاه انتقال خون آمل تامین می‌کنیم.
وی کمبود پزشک در پایگاه انتقال خون بابل را یکی از مشکلات اساسی این پایگاه برشمرد و افزود: به دلیل پایین بودن دستمزد، پزشکان چندان علاقه‌مند به فعالیت در پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون بابل نبوده و کمبود پزشک ما را با مشکل جدی مواجه کرده است.
رئیس پایگاه انتقال خون بابل با اشاره به اینکه حقوق و مزایای پرسنل انتقال خون بابل متناسب با فعالیت‌های آنها نیست از دبیر مجمع نمایندگان مازندران خواست برای رفع این مشکل،افزایش دستمزد پزشکان و پرسنل انتقال خون بابل متعاقب با فعالیت آنها اقدامات مناسبی انجام دهد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.