.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: اشتباه کردم؛ هیچ دفاعی ندارم
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. آخرین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.» کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
«اتفاقات شامگاه چهارشنبه نشان داد که متاسفانه نه تنها حضور بانوان در ورزشگاه از شدت فضای مسموم و ناسالم نکاست بلکه در اتفاقی تاسف انگیز شاهد زشت‌ترین و شرم‌آورترین صحنه‌ها و توهین‌ها و زیر پا گذاشتن کرامت بانوان نیز بودیم. این در حالی است که حفظ کرامت زنان یک اصل مهم و قطعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی ماست و نباید بازیچه بی‌تدبیری عده‌ای کارناشناس و برنامه‌ریز به دور از واقعیت‌های جامعه شود.»(ادامه)
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید». اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
طاها نعمتی مقدم نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک ۲۰۲۳، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
طاها نعمتی مقدم نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک ۲۰۲۳، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
۱۰ اردیبهشت سالروز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است/ ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد/ امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد. سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا
وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش این رژیم گفت با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد. واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش این رژیم گفت با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد. رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
شمال نیوز: مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بود، خبر داد. گروگانگیری یک شرکت هرمی در غرب تهران
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بود، خبر داد.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 406 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.