.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان خبر داد
مخالفت 10 نماینده مجلس با تغییر استاندار

 دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان به جلسه نمایندگان استان در مجلس اشاره کرد و گفت: 10 نماینده مردم گیلان در مجلس با تغییر استاندار مخالف هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسن کربلایی در نشست اصولگرایان و دلسوزان انقلاب در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: مدتی است زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر استاندار گیلان شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سال از دولت احمدی‌نژاد باقی مانده است، افزود: اعتبارات استان در مرداد ماه سال جاری ابلاغ شده است و مدیران باید به دنبال فعالیت‌های عمرانی پیش از فرا رسیدن فصل سرما باشند.

کربلایی به حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: افرادی که برای احمدی‌نژاد فعالیت کردند طمع پست و مقام ندارند و براساس احساس وظیفه و برای رضای خدا کار کردند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با اشاره به جلسه نمایندگان استان در مجلس درباره تغییر استاندار، تصریح کرد: 10 نماینده مردم گیلان در مجلس با تغییر استاندار مخالف هستند.

وی ادامه داد: استانداری گیلان پس از شهید انصاری اکنون عطر امام (ره)، انقلاب و ولایت را می‌دهد و نیروهای ارزشی در آن به‌کار گرفته شده‌اند.

کربلایی ارتباط با خدا در صحنه سیاست را مهم خواند و ابراز کرد: نیروهای اصولگرا و ارزشی با توجه به وضعیت کشور باید خویشتن‌داری کنند.

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با بیان اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، بیان کرد: نخبگان جامعه باید جلسه‌های مختلفی برای روشنگری مردم برگزار کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 شهريور 1391
آقای کربلائی بهتر نیست شما به شهرتان قم تشریف ببرید ؟ چرا تو خودت رو تافته جدابافته میدونی ؟ چرا فکر میکنی خیلی باهوشی میشه خدمات ارزنده خودت رو برای مردم تشریح کنی ؟ با رای نه که مردم رشت در کاندیداتوری تو دادند متوجه نشدی که مردم رشت و گیلان طالب تو نیستند ؟ آقا شاخ بکش برگرد به شهر قم . مردم گیلان ازهمه ولایت مدارترند و در سابقه تاریخی مردم گیلان اثبات شده هست . در هر صورت چه تو مخالف باشی یا نباشی استاندار ما بومی شد حالا کمی استراحت کنی که این روزها خیلی خسته شدی جانم . شمال نیوز امیدوارم سانسور نکنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.