.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح قرار مهربانی هلال احمر در گیلان

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح «قرار مهربانی» با شعار «اهدای عضو و اهدای خون هدیه‌ای برای نجات انسان‌ها» در گیلان اجرا می‌شود.
 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، محمد حسن یزدان‌پناهی پیش از ظهر امروز در جلسه جمعیت هلال احمر استان اجرای طرح قرار مهربانی را توسط حوزه معاونت جوانان این جمعیت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح قرار مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار معنویت اجرا می‌شود، افزود: در راستای اجرای این طرح به منظور ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی و نیز کمک به همنوع در زمینه اهدای خون و عضو انجام می‌شود.

این مسئول، نهادینه کردن اهدای خون را اقدامی خداپسندانه هلال احمر دانست و تصریح کرد: طرح قرار مهربانی با شعار «اهدای عضو و اهدای خون هدیه‌ای برای نجات انسان‌ها» در گیلان اجرا می‌شود.

به گفته وی، جمعیت هلال احمر با برپایی چادر در سطح شهر و توزیع بروشور و نصیب پوستر و تبلیغات محیطی و فراخوان اعضای جوان اقدام به توزیع فرم‌های اهدای عضو می‌کند.

یزدان‌پناهی اذعان کرد: اطلاع‌رسانی برای جذب عموم در اهدای عضو و خون صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای اهدای عضو و خون می‌توانند به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در تمام شعب مراجعه کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان یادآور شد: طرح قرار مهربانی توسط جمعیت هلال احمر با هماهنگی سازمان انتقال خون و فراهم آوردن اعضای دانشگاه شهید بهشتی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.564 seconds.