.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت اعلام نوع کاربری وسیله نقلیه دربیمه

شمال نيوز: مدیرکل بیمه ایران در گیلان گفت: افسران پلیس و کارشناسان نوع کاربری وسیله نقلیه اعم از مسافربری، پلاک شخصی و غیره را در حوادث رانندگی به ویژه در تصادفات اعلام تا شرکت های بیمه در پرداخت غرامت با مشکل مواجه نشوند.

سید عبدالرضا حاجی وثوق در گفتگو با مهر اصل نخست قانون بیمه را اصل حسن نیت دانست و افزود: اطلاعاتی که به شرکت های بیمه داده می شود باید بر اساس واقعیت باشد اگر خلاف این امر باشد بیمه می تواند خسارت را پرداخت نکند.

وی همچنین با اعلام اینکه پارسال دیات 94  هزار و 500 تومان بود ولی امسال افزایش یافته است، اظهارداشت: قانون بیمه شخص ثالث در سال جاری برای خسارت مالی سه میلیون و 800 هزار تومان و برای دیه در ماه های عادی 114 میلیون تومان و برای ماه های حرام 152 میلیون تومان است.

مدیرکل بیمه ایران در گیلان گفت: افسران و کارشناسانی که نسبت به کشیدن کروکی صحنه های تصادف اقدام می کنند  اگر نوع کاربری وسیله نقلیه را در گزارشات خود ذکر کنند شرکت های بیمه در پرداختی ها مشکلی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون جدید از ابتدای سال جاری خود راننده خودرو بدون رای دادگاه مشمول دیه می شود، افزود: درصورت فوت راننده در حوادث رانندگی دیه به خانواده اش پرداخت می شود.

حاجی وثوق با اشاره به اینکه افرادی که درست خودروی خود را بیمه نکرده باشند با مشکل مواجه خواهند شد، اظهارداشت: رانندگان وسائط نقلیه به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.
 
وی عنوان کرد: تمامی شرکت های بیمه مکلف به پرداخت خسارت تا سقف سه میلیون و 800 هزار تومان بدون کروکی هستند.

وی در ادامه از رانندگان خواست کوپن های بیمه خود را در اختیار افراد سودجو قرار ندهند چون در زمان تمدید بیمه نامه مشمول جریمه خواهند شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.372 seconds.