.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبریک پوستین دوز به مناسبت روز خبرنگار

مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت. 

به گزارش شمال نیوز پوستین دوز در این پیام آورده است : روز هفدهم مرداد ماه به یاد خبرنگار شهید "محمود صارمی" به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است تا فرصتی مغتنم باشد برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ قلم خویش، به نبرد با سفیران یأس و دروغ و تباهی برخاسته و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.
در قسمت دیگری از این پیام آمده است : بی شک رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند .
امید است با همدلی و همکاری بیشتر در اطلاع رسانی و انعکاس واقعیات شاهد تعالی ، آبادانی و توسعه همه حانبه و روزافزون کشور عزیزمان باشیم.
اینجانب به نمایندگی از طرف کارکنان و کارگران گروه خودروسازی سایپا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و تمامی شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی با قدردانی از تلاشها و زحمات ارزشمند اصحاب رسانه ، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای آرمانهای والای امام راحل(ره) ، منویات مقام معظم رهبری و پیشرفت میهن اسلامی خدمت می کنند، تبریک گفته، توفیق و سربلندی روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند 23 مرداد 1391
خدا رو شکر هر کی توی شمال از ننه اش قهر کرده مهندس اوردش تهران سرکار خدایش باید بهش تبریک گفت با این همه جدیت توی شرکت خود ما 50 نفرو اورده هم اخوی هم همسایه بغلی خدا رو شکر که داره میره بیچاره شرکت مس منتظر خیل عظیم شمالیها باشن برای تجدید میثاق با اقا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.