.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمتی دیگر از امداد خودرو سایپا
خدمت رسانی به نمازگزاران عید سعید فطر

شمال نیوز: شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت عید سعید فطر طرح ویژه خدمات امدادی را در مسیرهای منتهی به مصلی تهران و محل های برگزاری نماز عید فطر در کلانشهرها و شهرهای زیارتی همچنین محورهای پرتردد کشور به مدت پنج روز اجرا می کند.
 
به گزارش شمال نیوز، همزمان با آیین های برگزاری نماز عید سعید فطر و به منظور رفاه حال نمازگزاران و مسافرانی که عازم سفر هستند، شرکت امداد خودرو سایپا، طرح خدمات امدادی عید سعید فطر را از 16 الی 20 مردادماه سال جاری با 515 دستگاه خودروی امدادی،34 محل استقرار ویژه و مجموع 123 پایگاه روزانه و شبانه¬روزی  به اجرا در می‌آورد. پایگاه¬های روزانه از ساعت 7 الی 30/20 و پایگاههای شبانه روزی 24 ساعته در خدمت هموطنان گرامی هستند.
بر اساس این گزارش، گروه های امدادی نیز به صورت ویژه در روز عید سعید فطر به نمازگزاران خدمات امدادی ارائه می‌کنند. این گروههای امدادی در مسیرهای منتهی به مصلی های نماز عید فطر مسقر هستند.
شبکه خدمات امدادی شرکت امدادخودرو سایپا با به کارگیری کلیه ناوگان امدادی خود در تمامی ایام سال با گستردگی در سراسر کشور همواره آماده ارائه خدمات به هم میهنان عزیز است. تمامی دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره های096550 و 84444-021 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.