.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه محصول جدید سایپا رونمایی شد

سه محصول جدید شرکت سایپا شامل سایپا ۲۳۲، ساندرو و S300 امروز با حضور نایب‌رئیس مجلس رونمایی شد.سه محصول جدید سایپا رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، خودروی سایپا 232 یک خودروی سواری با گیربکس دستی و موتور 1500 سی‌سی است که توسط شرکت سایپا طراحی شده و تولید خواهد ‌شد.

خودروی ساندرو (B90) محصول جدید شرکت پارس خودرو است که بر روی پلت فرم L90 طراحی شده است. این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک و همچنین دستی است و حجم موتور آن 1600 سی‌سی تعیین شده است.

سومین محصول شرکت سایپا خودروی S300 است که با همکاری یک شرکت چینی به نام زوتای با گیربکس اتوماتیک و حجم موتور 1600 سی‌سی تولید خواهد شد.

سعید مدنی مدیرعامل شرکت سایپا در مورد ظرفیت تولید و قیمت این خودروها به خبرنگار فارس گفت: قیمت خودروی S300 شناور خواهد بود و بر اساس نرخ ارز و شرایط بازار تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا این خودرو را با قیمت 72 میلیون تومان پیش‌فروش کرده‌ایم.

وی افزود: خودروی ساندرو نیز با شرایط فعلی با قیمت 40 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

مدنی قیمت سایپا 232 را نیز بین 26 تا 28 میلیون تومان اعلام کرد.

وی در مورد ظرفیت تولید این خودروها نیز، گفت: ظرفیت تولید S300 سالانه 20 هزار دستگاه پیش‌بینی شده و خودروی ساندرو نیز در کنار L90 با ظرفیت 300 تا 400 دستگاه تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: برای سایپا 232 نیز در کنار تیبای معمولی و هاچ‌بک مجموعا تا 300 هزار دستگاه تولید پیش‌بینی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا ساندرو جایگزین L90 خواهد شد،گفت:‌اینطور نیست و این دو خودرو در کنار یکدیگر تولید خواهند شد.

مدیرعامل سایپا در مورد میزان داخلی سازی 3 محصول جدید این شرکت نیز توضیح داد:‌ خودروی ساندرو با 50 درصد داخلی سازی بر روی پلت فرم L90 تولید می‌شود و تولید خودروی S300 نیز با ساخت داخل 30 درصدی آغاز می‌شود و این رقم به تدریج به 100 درصد خواهد رسید.

مدنی تصریح کرد: صددرصد قطعات لازم برای تولید سایپا 232 نیز از داخل تامین خواهد شد.

مدنی ادامه داد: تولید خودروی 232 از مهر سال آینده آغاز می‌شود، تولید ساندرو نیز با واردات قطعات این خودرو شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: تولید S300 نیز تا 6 ماه دیگر آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سایپا در مورد تعهدات عقب افتاده سایپا نیز گفت: به جز سایپا 111، سایر تعهدات آن تا آخر اسفند ماه عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: در تأمین تعداد محدودی از خودروها با مشکل روبرو هستیم که اگر خریداران بخواهند می‌توانند خودروی جایگزین تحویل بگیرند و در غیر این صورت باید تا سال آینده صبر کنند.

به گفته مدیرعامل سایپا در حال حاضر تیراژ تولید این شرکت 1500 تا 1600 دستگاه خودرو در روز است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : رونمایی , سایپا , قیمت , خودرو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.819 seconds.