.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید». اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».(ادامه)
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با .... «سخنرانی به زبان انگلیسی»، اقدام عجیب یکی از نامزدهای مجلس در مازندران+ فیلم
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با ....(ادامه)
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: برای انتخابات مجلس لیست مستقل می‌دهیم
یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برای انتخابات مجلس یازدهم در تهران فعلا بنای ما بر لیست مستقل است، چون از سوی جریان‌های دیگر شرایط نامشخص است و روند شفافی نمی بینیم (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد. هشدار تند یمن به ائتلاف نظامی آمریکا
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد.(ادامه)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد. ۹ نفر از عوامل پشتیبانی و مرتبط با تیم ترور بازداشت شدند/ یک تروریست تاجیکستانی بوده و هویت فرد دوم احراز نشده/ سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایت‌کاران، پاسخ سختی خواهند داد(خبر)
عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعه‌ی عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد.(ادامه)
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود. ترامپ: اگر رئیس جمهور شوم به جز روز اول، دیکتاتور نخواهم بود
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود.(ادامه)
دشمنان از ما کینه‌های بدر و خیبری دارند/ علی رغم کارنامه خیره کننده بین المللی اما در عرصه اقصاد کارنامه قابل دفاعی نداریم/ دسته بندی ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم/ خاطره قالیباف از تذکر رهبرانقلاب در دوران فرماندهی نیروی انتظامی(خبر)
(ادامه)
بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار پس از شرکت در راهپیمایی حامیان فلسطین و سخنرانی در آن، از سوی آژانس استعدادیابی خود کنار گذاشته شد. آژانس استعدادیابی آمریکایی با بازیگر برنده اسکار به دلیل حمایت از فلسطین قطع همکاری کرد
بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار پس از شرکت در راهپیمایی حامیان فلسطین و سخنرانی در آن، از سوی آژانس استعدادیابی خود کنار گذاشته شد.(ادامه)
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. برگزاری نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران
نخستین گردهمایی خیرین ورزشیار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد. هفته دولت و سالگرد حوادث خالص سازی مهدی هاشمی(يادداشت)
در دهه شصت یک شخصیت بلکه جریان خرابکار به عنوان سید مهدی هاشمی ظهور کرد به اشد وجه سرکوب شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران بریکس اعلام کرد که ایران، عربستان، امارات، مصر و آرژانتین از اول ژانویه ۲۰۲۴ به گروه بریکس می‌پیوندند. ایران عضو بریکس شد
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در نشست سران بریکس اعلام کرد که ایران، عربستان، امارات، مصر و آرژانتین از اول ژانویه ۲۰۲۴ به گروه بریکس می‌پیوندند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو  کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد راه اندازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در رامسر
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شماره دو کشور با موافقت وزیر ورزش در رامسر ساخته خواهد شد(ادامه)
اسدی یک راهبرد داشت و آن اینکه در تمام این مدت تلاش کرد تمام اطرافیان خود را از زندان بان گرفته تا زندانیانی که هر از گاهی در هواخوری ها ملاقات می کرد به اسلام دعوت کند و حتی آنهایی که قصد خودکشی داشتند را از انجام این کار منصرف کند ....(خبر)
(ادامه)
از تماس رئیسی با مکرون تا حمله به مقر منافقین یعنی خبرهایی در راه است؟!
(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است. وزیر اطلاعات: دشمن قطعا به دنبال براندازی است؛ کوتاه هم نخواهد آمد
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.(ادامه)
مهدی قاسمی 

دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی چرایی عدم رعایت مصونیت دیپلماتیک (يادداشت)
مهدی قاسمی دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی(ادامه)
هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم/ باید دولت فراگیر تشکیل شود/ طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است/ مسأله حقابه با بیانیه حل نمی‌شود / برجام خوب یا بد، یا دارای نقاط ضعف و قوت، امروز سندی بین‌المللی است که در مقابل ما قرار دارد ....(خبر)
(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد. برگزاری آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران ادامه دارد
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است. (ادامه)
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید. نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.