.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران ادامه دارد
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است. (ادامه)
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید. نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است. ترامپ: من بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم
رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در اولین گردهمایی انتخاباتی با اشاره به اتهامات وارده به وی مدعی شد که بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا است.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد. آرزویی که بر دل بولتون‌ها ماند و می‌ماند
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد.(ادامه)
واکاوی علل مسمومیت دانشجویان / غذای ارزان یا خرابکاری؟
آمار رسمی از مسمومیت حدود ۱۲۰۰ دانشجو در ۳ دانشگاه کشور حکایت دارد، در گزارش زیر به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند ۸۰ درصد بازداشت شدگان در اغتشاشات دچارآسیب‌های اجتماعی بودند
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد داشتند(ادامه)
برگزاری ویژه برنامه یاوران کتاب در مازندران
ویژه برنامه یاوران کتاب با موضوع زیست بوم مازندران برگزار شد.(ادامه)
تجلیل از مربیان و قهرمانان کشتی مازندران
در آئینی از مربیان و قهرمانان کشتی سال ۱۴۰۱ مازندران تجلیل شد.(ادامه)
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود «ایران را آزاد خواهیم کرد» گفت: «او یکبار دیگر همبستگی ما را با معترضان ایران ابراز کرد؛ یعنی همان کاری که از ابتدا انجام داده است. ایجاد تغییر به عهده مردم ایران است. باید به عهده مردم ایران باشد که درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند.» سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا، سخنان بايدن را اصلاح كرد
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که گفته بود «ایران را آزاد خواهیم کرد» گفت: «او یکبار دیگر همبستگی ما را با معترضان ایران ابراز کرد؛ یعنی همان کاری که از ابتدا انجام داده است. ایجاد تغییر به عهده مردم ایران است. باید به عهده مردم ایران باشد که درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند.»(ادامه)
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد. اجرای برنامه‌های آیینی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران
مازندران مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران از برگزاری برنامه‌های آیینی متنوع در اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح استان به مناسبت ۱۴ آبان، روز ملی مازندران خبر داد.(ادامه)
سومین گردهمایی نغمه‌پردازان کشور به مناسبت ایام فاطمیه با هدف هم‌فکری و آموزش درباره عملیات فاطمیه برگزار شد. سومین گردهمایی نغمه‌پردازان کشور در مازندران آغاز به کار کرد
سومین گردهمایی نغمه‌پردازان کشور به مناسبت ایام فاطمیه با هدف هم‌فکری و آموزش درباره عملیات فاطمیه برگزار شد. (ادامه)
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است. نامه‌ سران سه قوه به دفتر رهبر انقلاب / «مجوز ویژه» درخواستی آنان چیست؟
در حال پیگیری برای دریافت مجوز ویژه برای دستگاه‌هایی هستیم که برای واگذاری اموال مازاد خود همکاری نمی‌کنند، در این رابطه نامه‌ای از سوی سران سه قوه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است.(ادامه)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود. آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند / رییس موساد آمریکا را متقاعد کرد که توافق نشود و اغتشاش در ایران توسعه پیدا کند / حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود / از آنجا که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، موضوع جمع شد، مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند(خبر)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۳ مهر
صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز را تشکیل می‌دهد. (ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند. روایت محسن رضایی از «هدف ناامنی‌ها در ایران»
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.(ادامه)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است. اربعین و جامعه سازی(يادداشت)
راهپیمایی اربعین دیگر یک مناسک تاریخی نیست. نمی توان و نباید آن را کنش گروهی شمرد در یک جغرافیای محدود. حدود و ثغور این "کلان همایش" نه تنها مرز های یک کشور و منطقه را درنوردیده که جهان را فراگرفته است.(ادامه)
۷ رکورد جهانی «پیاده‌روی اربعین»
خیلی‌ها نمی‌دانند که «پیاده‌روی اربعین» رکوردهای جهانی دارد؛ این پیاده‌روی را که شیعیان با عشق و ارادت می‌روند، خدا نظر کرده به آن و یکتا شده در جهان. اولین رکوردش هم اینکه «بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه جهان» است.(ادامه)
حضور در پیاده‌روی اربعین به نیابت از شهدا در پویش «همسفر من»
امسال، بسیاری از زائران پیاده اربعین حسینی شور و حال متفاوتی را تجربه خواهند کرد؛ چرا که در کنار حضور خود، نایب‌الزیاره شهدای مدافع حرم نیز خواهند بود و عظمت این گردهمایی را دو چندان خواهند کرد.(ادامه)
عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با سرقت‌های خشن/ پلیس از بسیج کمک بگیرد/ مردم با تلفن‌های همراه خود مستندسازی کنند/ این اقدامات محاربه است/ رسیدگی بدون نوبت انجام خواهد شد/ چه بسا در همان محل مجازات شوند....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ائمه جمعه کشور به تشریح اقدامات مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به اقدامات مجلس در اصلاح ساختار بودجه، گفت: ارقام مربوط به درآمدهای کشور در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد، مشکل کشور پول نیست....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی :جمعیت هراسی نداریم/ارتقای فرهنگ ازدواج آسان
نماینده ولی فقیه در مازندران فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت را لازم دانست و گفت: جمعیت هراسی نداریم.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
سهم ۱۲ درصدی زنان در فعالیت‌های کشاورزی مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۲ درصد فعالیت‌های کشاورزی مازندران مربوط به زنان است.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین آغاز کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل گفت: حضرت امام راحل انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین و شناساندن پشت پرده رژیم خائن پهلوی آغاز کرد.(ادامه)
ناظر و داوران مازندرانی در سمینار دانش افزایی لیگ برتر فوتبال ساحلی
ناظر و داوران مازندرانی در سمینار دانش افزایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شرکت کردند.(ادامه)
شب قدر، شب نزول رحمت خاص خداوند است در این شب دروازه‌های اجابت و مغفرت خدا بر روی بندگان گشوده می‌شود و فرصتی مغتنم برای بندگی و فرصتی برای خودسازی است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد. قدردان «شب‌های قدر» باشیم(يادداشت)
شب قدر، شب نزول رحمت خاص خداوند است در این شب دروازه‌های اجابت و مغفرت خدا بر روی بندگان گشوده می‌شود و فرصتی مغتنم برای بندگی و فرصتی برای خودسازی است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.643 seconds.