.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکسن ایران کوبا بدون عارضه
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از نبود عارضه در هموطنانی که واکسن ایران کوبا را تزریق کردند خبر داد.(ادامه)
واکسن ایران کوبا بدون عارضه
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از نبود عارضه در هموطنانی که واکسن ایران کوبا را تزریق کردند خبر داد.(ادامه)
فعالیت محدود مساجد در ماه رمضان مطالبه مازندرانی ها است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران فعالیت محدود مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان را مطالبه جدی عموم مردم استان ذکر کرد.(ادامه)

موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد. توضیحات شریعتمداری درباره اظهاراتش در برنامه جهان‌آرا
موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد.(ادامه)
مینو محرز: کرونا در تهران در حال افزایش است
محرز گفت: هم اکنون به دلیل برگزاری دورهمی‌های خانوادگی میزان موارد ابتلا به کرونا در تهران رو به افزایش است.(ادامه)
تنها پروتکل مقابله با ویروس انگلیسی را بشناسید
مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تنها توصیه برای مقابله با ویروس انگلیسی رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی همانند قبل است.(ادامه)
واکسن ایرانی کرونا با حجم بالا بهار ۱۴۰۰ در اختیار مردم است
وزیر بهداشت با بیان این‌‌که در اواخر بهار سال آینده، واکسن داخلی کرونا در حد تولید بالا در دسترس مردم خواهد بود، گفت: عزت ملی مان را فراتر از این دیدیم که تبدیل به آزمایشگاه برخی از واکسن‌‌سازهای دنیا شویم.(ادامه)
عکس/ تجمع حامیان ترامپ در مقابل ساختمان کنگره
حامیان ترامپ در مقابل ساختمان کنگره ایالت آریزونا در شهر "فینیکس" در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در روز گردهمایی اعضای "الکترال کالج" تجمع کردند.(ادامه)
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد. ترامپ پس از ترک کاخ سفید چه برنامه‌هایی دارد؟
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد.(ادامه)

حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند. مزیّت تاریخی رهبر انقلاب از نگاه علامه جوادی‌آملی
حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی، از مراجع عظام تقلید و مفسّر قرآن کریم طی سخنانی در یازدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی که همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (ره) در مؤسسه اسراء برگزار شد، پیرامون علوم عقلانی و فلسفه اسلامی گفت: در هیچ عصری علوم عقلی و علوم اسلامی مورد حمایت نبود و به خصوص علوم عقلی مورد بی‌مهری قرار می‌گرفت. در دوره‌هایی که حکومت با علوم عقلی همراه شد، مردان بزرگی رشد کردند. اگر حکومت بغداد محور علوم عقلی در دوره صادقین(ع) و امام کاظم(ع) شد، زیرا این ائمه(ع) شاگردان خود را با براهین عقلی تربیت کردند.(ادامه)
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد. روزی برای بیش از پنج میلیون ایرانی
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد.(ادامه)

انتخابات امسال آمریکا در سایه شیوع گسترده بیماری کرونا و دوقطبی شدن جامعه، شکل دیگری به خود گرفت و شهروندان واجد شرایط آمریکا به صورت حضوری و پستی رای خود را به صندوق‌ها ریختند که بنابر آمار منتشر شده، تاکنون ۹۸ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۵۸۰ نفر محاسبه شده است. نخستین شمارش آرا؛بایدن پیشتاز است
انتخابات امسال آمریکا در سایه شیوع گسترده بیماری کرونا و دوقطبی شدن جامعه، شکل دیگری به خود گرفت و شهروندان واجد شرایط آمریکا به صورت حضوری و پستی رای خود را به صندوق‌ها ریختند که بنابر آمار منتشر شده، تاکنون ۹۸ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۵۸۰ نفر محاسبه شده است.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های کرونایی در روستا‌های مازندران
ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه‌های محدودیت‌های کرونایی را در روستا‌های مازندران اعلام کرد.(ادامه)
آیت‌الله ‌لائینی:اربعین نمادی برای فراموش نشدن عاشوراست
نماینده ولی فقیه در مازندران لازمه فراموش نشدن حماسه عاشورا را برگزاری محافل معنوی و روضه و خطابه و یاداوری ماجرای غمبار کربلا و امام حسین (ع) دانست.(ادامه)
دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است ترامپ: نتیجه تست کرونای من و همسرم مثبت است
دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است(ادامه)
فراخوان جهانی برپایی اربعین حسینی 1442 در فضای مجازی/ هیچ مسجدی نباید بسته باشد
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شیوع ویروس منحوس (کووید19) و عدم پذیرفتن زائر در راهپیمایی اربعین حسینی از سوی کشور عراق گفت: تمامی شهرهای استان باید متناسب با عظمت اربعین حسینی فضا سازی شود و از ظرفیت فضای مجازی باید برای این حماسه جهانی بهره گرفت.(ادامه)
جمع سپاری پژوهش‌های راهبردی با هدف کاربردی و هدفمند ساختن آن‌ها، از رویکرد‌های جدید و رویه‌ای امیدبخش که می‌تواند مقوله پژوهش و تنظیم سیاست‌های کلان کشور را به هم گره زده و نتایج ثمربخشی را رقم بزند. جمع سپاری؛ رویکرد جدید مجمع تشخیص به مقوله پژوهش و تصمیم گیری / دکتر رضایی: در آستانه تحولات جدیدی هستیم، نحوه اداره کشور باید متحول شود
جمع سپاری پژوهش‌های راهبردی با هدف کاربردی و هدفمند ساختن آن‌ها، از رویکرد‌های جدید و رویه‌ای امیدبخش که می‌تواند مقوله پژوهش و تنظیم سیاست‌های کلان کشور را به هم گره زده و نتایج ثمربخشی را رقم بزند. (ادامه)
زمان شروع تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخابات مرحله دوم مجلس، ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت گفت: تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات از پنجشنبه ۱۳ شهریور شروع می‌شود.(ادامه)
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند. احتمال کاندیداتوری لاریجانی و احمدی‌نژاد /تکرار «یکشنبه سیاه» در واپسین جمعه بهار ۱۴۰۰؟
بالاخره زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم مشخص شد و این ‌طور که جمال عرف دیروز در یک نشست خبری اعلام کرد متقاضیان ظاهرا پرتعداد «پاستور» باید آخرین جمعه بهار ۱۴۰۰ به مصاف یکدیگر بروند.(ادامه)
وضعیت نکا از نظر کرونا فوق حاد است
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به وضعیت فوق حاد در این شهرستان افزود: روزانه بیش از هفت نفر از همشهریان نکایی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری می‌شوند.(ادامه)
فرماندار نکا: پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود
فرماندار نکا گفت: با توجه به شور حسینی مردم خیابان‌ها منازل و میادین شهری را حسینی خواهیم کرد و به جای ایستگاه‌های صلواتی پایگاه های سلامت و توزیع پکیج سلامت دایر شود(ادامه)
شهرستان نکا در وضعیت فوق‌قرمز کرونا قرار دارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، شهرستان نکا در وضعیت فوق قرمز کرونا قرار دارد و در ماه محرم امسال باید رعایت مسائل بهداشتی با دقت بیشتری انجام شود.(ادامه)
تاکید بر برگزاری مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل بهداشتی
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درباره برگزاری مراسم دهه اول ماه محرم گفت: اولویت نخست این است که برگزاری مراسم در فضای باز باشد و ما مسؤولیت برگزاری مراسم را داریم نه عدم برگزاری آن را و اینکه مراسم برگزار نشود، مقبولیت عمومی ندارد بلکه تاکید داریم که مراسم با شرایط تاکید شده وزارت بهداست در فضای باز برگزار شود.(ادامه)

برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است. علت مرگ مریم رجوی چیست؟/ کرونا یا توطئه درون گروهی!
برخی فعالان فضای مجازی در توییت‌هایی نوشته‌اند که مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق فوت کرده است.(ادامه)
دستور وزیر بهداشت درباره برگزاری کنکور‌ها
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاون بهداشت این وزارتخانه، با اشاره به تعویق زمان برگزاری کنکور دکتری و کارشناسی ارشد، بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.(ادامه)
استاندار : برنامه عملیاتی جهش تولید در مازندران تهیه شد
استاندار مازندران از تدوین برنامه عملیاتی در بخش های مختلف برای تحقق جهش تولید در استان خبر داد.(ادامه)
کشف ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۰ هزار ماسک بهداشتی احتکاری در استان خبر داد.(ادامه)
در کشور‌های ویروس‌زده چه خبر است؟
خیلی قبل‌تر از اینکه کرونا به ایران برسد یا حداقل به‌طور رسمی رسیدنش به ایران تأیید شود، کشور‌های دیگر درگیر این ویروس بودند. ابهامی که الان برای افکار عمومی پیش آمده این است که این کشور‌ها چطور جلوی شیوع بیشتر ویروس را گرفته‌اند؟ (ادامه)
تعطیلی دو روزه مدارس استان مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.(ادامه)
تصویری از دختر و پسر سردار سلیمانی در یک مراسم متفاوت
گردهمایی ۳۰ هزار نفری دانش آموزان بسیجی «نسل سلیمانی‌ها» با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام پناهیان و همچنین پسر و دختر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.