.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم. جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد
شمال نیوز " معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.(ادامه)
راه اندازی کمپ تیم‌های ملی ایران فوتبال در مازندران
دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از ایجاد کمپ بزرگ فرهنگی ورزشی در کلاردشت برای برپایی اردو‌های ملی و بین المللی خبر داد.(ادامه)
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است. خبر خوش برای فرهنگیان
گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حال برگزاری است.(ادامه)
۴۱۲ شهید گمنام در مازندران آرام گرفته اند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از ۴۱۲ شهید گمنام گفت: ۴۳ شهید در بابل تدفین هستند.(ادامه)
رئیس‌کل ‌بانک مرکزی گفت: با ‌اعتبارسنجی مناسب و تعیین رتبه اعتباری متقاضیان، ریسک بانک‌ها بالا نمی‌رود و با مشکل نقدینگی مواجه نمی‌شوند؛ اعطای ‌تسهیلات بدون ضامن در همین چارچوب است. خبر مهم رییس کل بانک مرکزی برای متقاضیان وام /بخشنامه جدید در راه است
رئیس‌کل ‌بانک مرکزی گفت: با ‌اعتبارسنجی مناسب و تعیین رتبه اعتباری متقاضیان، ریسک بانک‌ها بالا نمی‌رود و با مشکل نقدینگی مواجه نمی‌شوند؛ اعطای ‌تسهیلات بدون ضامن در همین چارچوب است.(ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها را در تریبون نماز جمعه افشاگری می‌کنم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از تریبون نماز جمعه باید مطالبه‌گری رخ بدهد و سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها نیز از همین تریبون افشا شد. (ادامه)
تعطیلی صدها واحد تولیدی در مازندران به دلیل بدهی به بانک‌ها
مدیر‌کل اقتصاد و دارایی مازندران با بیان اینکه صدها واحد صنعتی و تولیدی به دلیل مشکلات بانکی تعطیل هستند، گفت: با رویه‌های اصولی و کارشناسی، بانک‌ها می‌توانند در بازگشت این واحدها به چرخه تولید اثرگذار باشند. (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد که اگر تخلف شعبه بانکی در پرداخت تسهیلات بدون ضامن تایید شود، بلافاصله نسبت به برکناری مدیر شعبه اقدام کنید. خاندوزی: اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید
وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به مدیران عامل بانک‌ها اعلام کرد که اگر تخلف شعبه بانکی در پرداخت تسهیلات بدون ضامن تایید شود، بلافاصله نسبت به برکناری مدیر شعبه اقدام کنید. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند. دریابیگی : کدام مدیر و مسئولی با حقوق دریافتی کارگران می تواند امورات حداقلی معیشتی زندگی خود را برطرف کند؟َ / امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند
شمال نیوز: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هزینه های سبد کالا در مازندران با این هزینه های سنگین 15 میلیون است نه 4 میلیون؛ امروز کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تلاش می کنند تا زنده بمانند اما زندگی نمی کنند.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود. سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی باید به دست کارگران مدیریت شود.(ادامه)
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است.

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟
قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است. (ادامه)
منشأ بیماری آلزایمر کشف شد
بیماری آلزایمر یک بیماری تخریب کننده سیستم عصبی وابسته به سن است که باعث ناتوانی‌های پیش رونده در توانایی‌های شناختی می‌شود.(ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی استان گفت: گردش مدیران باید صورت گیرد و میانگین سنی مدیران را کاهش دهیم. استاندار : تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی/ سند راهبردی مازندران عادلانه نیست
استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی استان گفت: گردش مدیران باید صورت گیرد و میانگین سنی مدیران را کاهش دهیم.(ادامه)
آیت الله لائینی:جامعه روحانیت در مناطق مختلف مازندران فعال شود
نماینده ولی فقیه در مازندران تشکیل جامعه روحانیت را در مناطق مختلف استان ضروری دانست و گفت: علما و روحانیون در قالب تشکل ها به فعالیت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا..... سردار قربانی : روحیه جهادی رمز پیروزی و اقتدار بسیج است
شمال نیوز: همزمان با هفته بسیج در چهارم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طی گردهمایی در سالن جلسات اتاق اصناف مرکز مازندران، سردار مرتضی قربانی به بیان خاطراتی از رشادت ها و ایثارگری ها و فتوحات لشگر ویژه ۲۵ کربلا.....(ادامه)
مجوز برگزاری آموزش حضوری برای ابتدایی‌ها صادر شد
کاظمی از صدور مجوز برای بازگشایی مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: تمهیدات درون سازمانی برای بازگشایی مدارس گرفته‌ایم. (ادامه)
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است. پشت پرده قبرهای چندصد میلیون تومانی در آمل
شمال نیوز: چندی است که موضوع قبرهای صدها میلیون تومانی در آرامستان یکی از بقاع متبرکه شهرستان آمل به موضوعی داغ و مبهم برای شهروندان تبدیل شده ؛ ابهامی که نگرانی مردم را به دلیل آسیب رساندن به شان و منزلت این مکان مقدس به همراه داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند. توضیح معاون رئیس‌جمهور درباره کندی انتصاب‌ها در دولت / دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند
شمال نیوز : معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آقای رئیسی به هیچ وجه حزبی و گروهی نیست، گفت اگر احساس می‌شود برخی انتصاب‌ها به کندی صورت می‌گیرد به خاطر این است که حزبی و گروهی عمل نمی‌شود و دولت تک تک افراد را بررسی می‌کند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند. اگر مسلمان‌ها متحد باشند همه‌شان قوی می‌شوند/ آمریکایی‌ها نه با شیعه و سنی، بلکه با اصل اسلام مخالفند/ عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب گناه و خطایی بزرگ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، علت تأکید‌های مکرر بر وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش‌های جدی دشمنان برای افزایش فاصله‌ها خواندند و گفتند: امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی‌ها هم وارد شده، در حالی‌ که آن‌ها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.(ادامه)
آیت الله لائینی :دعوت به وحدت و انسجام از وظایف مهم امامان جمعه است
نماینده ولی فقیه در مازندران، دعوت به دین، وحدت، حفظ انسجام و دفاع از ولایت را از جمله وظایف مهم ائمه جمعه بیان کرد.(ادامه)
نظارت بر صید از وظایف مهم ناظرین پره
نظارت برصید ماهیان استخوانی در دریا از وظایف مهم ناظرین پره است.(ادامه)
آیت الله لائینی:زیر علم انقلاب و ولایت ایستادگی کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه زیر علم انقلاب و ولایت باید ایستادگی کنیم، گفت: رمز موفقیت ایستادگی در این حوزه است.(ادامه)
جهانپور از وزرات بهداشت رفت
با حکم وزیر بهداشت، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد و محمد هاشمی جایگزین جهانپور شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :کار موکب داری دلی و جهادی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه کار موکب داری جهادی و دلی است، گفت: باید به زوار حسینی صادقانه و خالصانه خدمت کرد.(ادامه)
عکس/ در یک قدمی رئیس جمهور
در حاشیه حضور رییس جمهور در گردهمایی بزرگ مردم سیستان و بلوچستان.(ادامه)
شمال نیوز : دولت عراق اعلام کرد هر کشور تعداد محدودی یعنی فقط ۵ هزار نفر را می‌تواند به خاک عراق برای حضور در مراسم اربعین اعزام کند و همه این افراد باید کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند. شرایط حضور در پیاده روی اربعین مشخص شد + جزئیات
شمال نیوز : دولت عراق اعلام کرد هر کشور تعداد محدودی یعنی فقط ۵ هزار نفر را می‌تواند به خاک عراق برای حضور در مراسم اربعین اعزام کند و همه این افراد باید کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند.(ادامه)
بیانات رهبر انقلاب در رعایت شیوه نامه های عزاداری فصل الخطاب است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص رعایت دقیق شیوه نامه‌ها در هیأت‌های عزاداری فصل الخطاب است.(ادامه)
ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همه تکایا حسینیه‌ها و مساجد بر روی مردم با رعایت مسائل بهداشتی باز است، از مبلغین هم درخواست کردیم مردم را به رعایت مسائل بهداشتی دعوت کنند. (ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.