.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد .... یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران .... شجاعی کیاسری : انتخاب نوری به خاطر دلجویی و حل مشکل بی‌پستی او است / در آینده نتایج اسفبار مدیریت یوسف نوری را به وضوح خواهیددید !
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری گفت : به یقین انتخاب جناب نوری که هیچ سنخیت اجرایی با استانداری مازندران ندارد صرفا بخاطر دلجویی از ایشان وحل مشکل بی پستی ایشان است نه حل مشکل استان و خدمت به مردم مازندران ....(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
شبکه ملی اطلاعات چگونه ارزیابی می‌شود؟
شبکه ملی اطلاعات پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در ایران است.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد. عباس ایروانی بازداشت شد/ تحمل ۶۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی
حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.(ادامه)
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم. عرضه خودروی اقتصادی در سال آینده
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم.(ادامه)
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد. ایروانی به تحمل ۶۵ سال حبس محکوم شد
در پی قطعی و لازم الاجرا شدن حکم عباس ایروانی که قبلا صادر و قطعی شده بود، طی روز‌های گذشته این فرد بازداشت و به زندان معرفی شد؛ "عباس ایروانی" به ۶۵ سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است. دعواهای شرکت‌های آب منطقه‌ای برای کسب مالکیت رودخانه‌ها فاقد وجاهت قانونی است
شمال نیوز : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بستر رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به هیچ وجه نباید به نام وزارت نیرو یا شرکت‌های آب منطقه‌ای زیرمجموعه آن یا هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگری سند بخورد و تمام دعواهایی که اخیرا بعضی از این شرکت‌ها در این زمینه در مراجع قضایی مطرح کرده‌اند، از نظر سازمان منابع طبیعی، از اساس فاقد وجاهت قانونی است.(ادامه)
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است. آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است.(ادامه)
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت یک سرباز در این استان خبر داد. عاملان شهادت سرباز سیستانی بازداشت شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت یک سرباز در این استان خبر داد.(ادامه)
راننده و سرنشین حامل مواد مخدر که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند توسط پلیس فسا متوقف شدند. سوداگران مرگی که خود را شخصیت بازی رایانه‌ای تصور می‌کردند
راننده و سرنشین حامل مواد مخدر که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند توسط پلیس فسا متوقف شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 123 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.534 seconds.