.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟! نمایندگان مداخله گر در عزل و نصب ها در دوراهی تائید یا رد صلاحیت !
شمال نیوز : نماینده ای که با اهرم استیضاح بسراغ امتیازگیری از وزیران می‌رود ،چگونه خواهد توانست بنمایندگی از سوی موکلانش بر کار مسئول منصوب از سوی خود نظارت بایسته اعمال کند و به وظایف نمایندگی خود بدرستی جامه عمل بپوشاند؟!(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد. دستگیری مدیران و کارکنان ارشد یک بانک
دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری عوامل پرداخت وام غیرقانونی ۵۰ میلیارد تومانی در یک بانک خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت‌ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور .... دیدار معاون سیاسی وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا سیاسی نیست، گفت: بخشی از این رقابت‌ها منطقه ای و محلی است اما بسترها برای حضور ....(ادامه)
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات. نه جنبه شکست دارند نه ظرفیت پیروزی
رفتارشناسی مدعیان اصلاحات حکایت از آن دارد که این طیف نه جنبه شکست در انتخابات را دارد و نه ظرفیت پیروزی در انتخابات.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند. ادامه فعالیت استاندار فعلی به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم استان نیست
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است. مخبر: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه همچنان کاهشی است
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه از ابتدای امسال روند کاهشی داشته است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: قرارداد‌های دولتی باید محکم‌ترین و متقن‌ترین نوع قرارداد‌ها باشند، اما متأسفانه بعضاً دستگاه‌ها و مؤسسات حاکمیتی و عمومی در تنظیم قراردادها، به بخش حقوقی خود کم‌توجهی می‌کنند / بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست/ مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند....(خبر)
(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: اعضای شورای رقابت برای اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند و فعالیت این سامانه همچنان پابرجاست. شورای رقابت: تغییری در سامانه یکپارچه خودرو نداریم
سخنگوی شورای رقابت گفت: اعضای شورای رقابت برای اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه عرضه خودرو تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند و فعالیت این سامانه همچنان پابرجاست.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد. روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.(ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
بر اساس اطلاعات بدست آمده، فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است. کلاهبرداری میلیاردی از بازیکنان پرسپولیس شده است
بر اساس اطلاعات بدست آمده، فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد. ۲ موسسه اعتباری و یک بانک منحل می‌شود
وزارت اقتصاد تأکید کرد: امسال سه مؤسسه اعتباری و یک بانک خصوصی منحل خواهند شد، مدتی پیش مؤسسه اعتباری توسعه منحل شد و فرایند تصفیه آن آغاز شد و تا پایان سال دو مؤسسه و یک بانک این فرایند را طی خواهند کرد.(ادامه)
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد. ابَر محکوم فراری قاچاق ارز توسط سربازان گمنام دستگیر شد
شهمیری از محکومان قاچاق ارز که شهریور ماه امسال از زندان متواری شده بود، توسط سربازان گمنام امام زمان به هنگام خروج از مرزهای غربی کشور دستگیر شد.(ادامه)
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند. درخواست ایران از طالبان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع افغانستان
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند.(ادامه)
در بازار بورس که روزانه فقط بیش از 7 میلیارد سهام به ارزش نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان جا به جا می‌شود، ظرفیت های نهفته بسیاری وجود دارد. این درحالی است که بازار سرمایه روزهای خوبی را سپری نمی‌کند / یکی از وظایف مهم بازار سرمایه تأمین مالی شرکتها....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد.

فرار زندانی مشهور تایید شد ؛ اطلاعیه مهم سازمان زندان‌ها /ماموران متخلف بازداشت شدند
سازمان زندان‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای فرار یک زندانی محکوم مالی با عنوان "شهمیری" را تأیید کرد. (ادامه)
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند. امتناع شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انتقال نتانیاهو به نیویورک
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است . حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه «پیش دیابت» مبتلا هستند
شمال نیوز : رییس هیات مدیره انجمن اطلاع رسانی دیابت گفت: حدود ۲۰ درصد جمعیت کشور به عارضه پیش دیابت مبتلا هستند و این بیماری نگران‌کننده و رو به افزایش است .(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.