.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
راننده و سرنشین حامل مواد مخدر که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند توسط پلیس فسا متوقف شدند. سوداگران مرگی که خود را شخصیت بازی رایانه‌ای تصور می‌کردند
راننده و سرنشین حامل مواد مخدر که خود را شخصیت بازی‌های رایانه‌ای تصور می‌کردند توسط پلیس فسا متوقف شدند.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود. واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود.(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی: نرخ ارز را قابل پیش بینی می‌کنیم
رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: سیاست این بانک ایجاد شرایط برای قابل پیش بینی شدن نرخ ارز است.(ادامه)
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند. مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استانهای شمالی طی ۲ سال اخیر!
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد. دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان
سخنگوی فراجا از دستگیری عاملان شهادت ۴ مامور پلیس خاش - تفتان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
 فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند. اصلاح طلبان قطعا لیست می دهند /اصولگرایان نباید رأی خود را تقسیم کنند /نماینده با رأی پایین تاثیرگذاری ندارد
فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند.(ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود. افزایش مزد کارگر در ۲ سال اخیر به اندازه تورم
معاون روابط کار وزارت کار با بیان این که افزایش ۵۷ درصدی دستمزد در سال گذشته را به نفع کارگر می دانم گفت البته باید در کنار معیشت کارگران، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی هم در نظرگرفته شود.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
محسن گرجی مجمع نمایندگان، ظرفیتی فراموش‌شده (يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند. جزئیات دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران پرند
در راستای پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت عمران پرند افراد به اتهام تخلفات و فساد مالی با صدور بازداشت موقت روانه زندان شدند.(ادامه)
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد. ابربدهکار بانکی وارد زندان شد
محمد رستمی‌صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی‌صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم ۱۵ سال حبس، راهی زندان شد.(ادامه)
مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: میلاد علی پور دادرس دادگاه عمومی بخش بیرانشهر خرم آباد یک متهم را به کاشت ۱۰۰ اصله درخت و ۲ سال نگهداری و مراقبت از آن‌ها محکوم کرد. یک متهم در لرستان به کاشت ۱۰۰ اصله درخت محکوم شد
مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: میلاد علی پور دادرس دادگاه عمومی بخش بیرانشهر خرم آباد یک متهم را به کاشت ۱۰۰ اصله درخت و ۲ سال نگهداری و مراقبت از آن‌ها محکوم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد. مديريت زمان وهزینه راهبرد تحول عرصه های پیشران / شمار پروژه های نیمه کاره در مازندران به بیش از ۳۸۰۰ پروژه می رسد !
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد.(ادامه)
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود. زنگ خطر برای بانک‌ و موسسات اعتباری ناتراز به صدا درآمد
روز گذشته بانک مرکزی از انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی خبر داد، پیش از نیز موسسه اعتباری توسعه هم که از جمله موسسات ناتراز به شمار می‌رفت، منحل شده بود.(ادامه)
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود. به هیچ وجه ائتلافی بین لاریجانی و روحانی اتفاق نمی‌افتد
عزت الله یوسفیان ، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: به هیچ وجه با وضعیت کنونی ائتلافی بین آقای لاریجانی و آقای روحانی انجام نمی شود.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد. « استان مازندران » نماد اقتصاد ایران است/ منطقه آزاد مازندران دروازه صادرات کشور
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است. جزئیات کاهش مدت زمان سربازی
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.