.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد.

بزرگان! رؤسای قوا ! نمایندگان مردم! ؛ به داد قوانین و اموال مردم برسید
روز گذشته احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت در نامه‌ای سرگشاده به سران قوا با استفاده از این عبارت که «به داد قوانین و اموال مردم برسید» درباره برخی احکام برنامه هفتم هشدار داد. (ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست. فالگیر‌ها چگونه با آرزو‌های مردم کاسبی می‌کنند؟
شاید با خودتان بگویید حالا اینکه کسی هم فال بگیرد ضرری ندارد فوقش چند تا جمله خوب می‌شنود اگر کسی هم پولی می‌دهد با رضایت خودش داده، پس دیگر اشکال کار کجاست؟ اما همیشه موضوع این‌طوری نیست.(ادامه)
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت. بیت‌کوین ناتوان شد
بیت‌کوین بار دیگر در مواجهه با داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای شکستن سطح مقاومت کلیدی خود تلاش کرد و پس از تقریبا شکستن مرز ۳۱ هزار دلار به نقطه شروع خود بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
نماینده مجلس: احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس می‌گوید: همه جا استثنا وجود دارد و احمدی‌نژاد جزو استثنائات کشور است.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد. رئیسی: مدیر ناکارآمد را بدون تعلل عزل کنید
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟

چرخ پنجمی به نام سازمان محیط زیست
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟ (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۷ تیر
روزنامه‌های امروز به مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر و بهره برداری از فاز دوم آزادراه تهران-شمال پرداخته‌اند.(ادامه)
احمد راستیه گفت: معاونت جوانان در زیر مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده ادغام می‌شود و وزرات خانواده، زنان و جوانان تشکیل می‌شود تشکیل وزارت خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شد
احمد راستیه گفت: معاونت جوانان در زیر مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده ادغام می‌شود و وزرات خانواده، زنان و جوانان تشکیل می‌شود(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات مجلس دوازدهم؛ باهنر به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیوست
معاون جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس گفت: به لحاظ اجرایی به عنوان قائم مقام و محمدرضا باهنر در جایگاه دبیر کل جام (جامعه اسلامی مهندسین)، در جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند! پرداخت وام میلیاردی به مدیران بانکی / به مردم می گویند منابع نیست!
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند!(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است. باجناق باز هم فامیل نشد
پرونده مردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس از باجناقش بیش از ۳ میلیارد تومان پول به جیب زده بود، در دادسرای گرگان درحال بررسی است.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود. قیمت طلای جهانی افزایش یافت
امروز به رغم افزایش قیمت جهانی طلا، سرمایه‌گذاران همچنان در انتظار تصمیم فدرال رزرو هستند به طوریکه طلا در بازه محدود معامله می‌شود.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد. شغل جدید وزیر سابق آموزش و پرورش
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.(ادامه)
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد. قالیباف: طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس ارز ترجیحی را حذف کرده، ولی در کنار آن کالابرگ الکترونیکی را گذاشته است. طبق مصوبه مجلس، قیمت کالا‌ها باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد.(ادامه)

مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند بیانیه مهم مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم درباره لایحه جدید عفاف و حجاب
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، بر اساس تکلیف تبیین‌گری از مجلس شورای اسلامی خواستار است بار دیگر با دعوت از فرهیختگان حوزه و دانشگاه با تجدیدنظر جدی در این لایحه، تجربه شیرین تصویب قانون تمدنی امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.