.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال تعرفه قبوض برق تغییری نمی‌کند و همچنان برای مشترکان کم مصرف پاداش و برای مشترکان پر مصرف افزایش پلکانی تعرفه‌ها را در نظر گرفته‌ایم. تعرفه قبوض برق امسال افزایش نمی‌یابد
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال تعرفه قبوض برق تغییری نمی‌کند و همچنان برای مشترکان کم مصرف پاداش و برای مشترکان پر مصرف افزایش پلکانی تعرفه‌ها را در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است. رژیم خبیث صهیونیست به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد/ آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است.(ادامه)
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد. هادی چوپان سال ۱۴۰۲ چند میلیارد تومان پاداش گرفت؟
هادى چوپان در مجموع سه مسابقه خود در سال ١٤٠٢ مبلغ ٦٠٠ هزار دلار برنده شد.(ادامه)
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند. مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است
عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد ۱۴۰۳ مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد آن موافقت کند.(ادامه)
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲ درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیرکار
شب گذشته وزیرکار در پیشنهادی عجیب گفت:حقوق کارگران برای سال آینده همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه ۲ درصد را درنظر بگیریم که این پیشنهادبا مخالفت شدید کارگران همراه بود.(ادامه)
جزییات مبلغ عیدی کارکنان دولت و بازنشستگان اعلام شد
برای کارکنان و بازنشستگان متاهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان نیز اضافه می‌شود.(ادامه)
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد. حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال باید باشد
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حداقل عیدی هر کارگر ۱۰۶ میلیون ریال و حداکثر ۱۵۹ میلیون ریال باشد.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود. پاداش بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت می‌شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد .... شهرداری «خودمختار» ساری !
شمال نیوز : مدیرعامل و موسس واحد تولیدی جامه‌دوزان ساری تقاضای من از استاندار مازندران و فرماندار جهادی شهر ساری این است که به شهردار تذکر بدهند که با بستن واحد تولیدی جلوی اشتغال و تولید ثروت در شهر گرفته می‌شود و نتیجه دیگری ندارد ....(ادامه)
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است. الدحدوح، نمادی برای فلسطین
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است.(ادامه)
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان پس از کسب عنوان بهترین گلزن جهان قصد دارد در جزیره میلیاردرها صاحب عمارت شود. رونالدو یک عمارت در جزیره میلیاردرها می خرد + عکس
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان پس از کسب عنوان بهترین گلزن جهان قصد دارد در جزیره میلیاردرها صاحب عمارت شود.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود. اعلام مبلغ عیدی و پاداش آخر سال کارگران
افزایش منابع و اعتبارات مشاغل خانگی به ۵۰۰۰ میلیارد تومان، اعلام مبلغ عیدی و پاداش پایان سال کارگران و تشکیل ۲۹۳ تعاونی مسکن جهش کارگری با ظرفیت احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی از مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
در اینفوگرافی زیر تغییرات حقوق کارمندان و بازنشستگان را در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ ببینید. حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش می یابد؟/مقایسه حقوق سال ۱۴۰۳ با ۱۴۰۲+ اینفوگرافیک
در اینفوگرافی زیر تغییرات حقوق کارمندان و بازنشستگان را در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ ببینید.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
مسلم رحمانی گفت: در آئین‌نامه جدید بحث پاداش خوش‌‌مصرفی هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی در نظر گرفته شده است. گاز رایگان و پاداش صرفه‌جویی در انتظار مشترکان خوش‌مصرف
مسلم رحمانی گفت: در آئین‌نامه جدید بحث پاداش خوش‌‌مصرفی هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی در نظر گرفته شده است.(ادامه)
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد. گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور .... سورپرایز ویژه رئیس جمهور برای کارمندان دولت / هر مناسبت 1 میلیون تومان
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ....(ادامه)
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد. حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.(ادامه)
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد. واکنش یزدانی به خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.(ادامه)
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد. پای رونالدو به ماجرای قهر گل‌محمدی باز شد
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 51 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.