.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هشدار نمايندگان شمالي به وزير نيرو و كشاورزي
(ادامه)
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ...
كردان و خود مختاري در صنعت نفت
کردان در نامه خود به معاون سرمایه انسانی رییس جمهور، با استناد به دستور دکتر احمدی نژاد خواسته است حقوق کارکنان صنعت نفت در سال جاری 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. وي ماه گذشته نیز با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار ... (ادامه)
گلايه‌هاي دانش‌جعفري در مراسم توديع
(ادامه)
اولتيماتوم به رؤساي آموزش و پرورش
(ادامه)
پاداش یک میلیونی برای بازیکنان پگاه
(ادامه)
سخنان انوشيروان محسني در نطق پيش از دستور مجلس
(ادامه)
متن كامل ضوابط اجرايي بودجه 87
(ادامه)
مازندران آماده برگزاری انتخابات الكترونيكي
(ادامه)
جزئیات عیدی پایان سال کارمندان اعلام شد
(ادامه)
3دانگ منزل يك بابلسري، حايزه اجراي حكم سلمان رشدي
(ادامه)
پاداش 500 هزار توماني به بازيكنان پگاه گيلان
(ادامه)
 گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد. تأکید صریح مقام معظم رهبری به گروههاي سياسي
گروه‌ها و افراد سیاسی باید مرزهای خود را با دشمن مشخص کنند زیرا اگر این مرزها کم‌رنگ و یا پاک شود، احتمال عبور دشمن از این مرزها و یا افتادن همراه با غفلت برخی افراد خودی در دامن دشمن وجود دارد.(ادامه)
پاداش 100 هزار توماني به رانندگان شهرداري رشت
(ادامه)
رشيد غريبي اندبيلي مجلس اصولگرا؛ یادش بخير
رشيد غريبي اندبيلي (ادامه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي مهدي، تجسم عدالت و خورشيد هدايت(ديدگاه)
اكبر حميدزاده ‌‌گيوي(ادامه)
پريسا خلف‌بيگي فك خزر در تنگناي بيم و اميد (بخوانيد)
پريسا خلف‌بيگي(ادامه)
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ... نامه مستمري بگيران مازندران به رييس جمهور
سالها بود كه چشم انتظار تحقق آرمانهاي والاي نظام مقدس جموري اسلامي به رفع تبعيض و نگاه هاي دوگانه در جامعه نشسته بوديم كه به لطف حق، سايه عدالت گستر و مهرورزانه ...(ادامه)
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ... زخم خصوصي سازي دوران سازندگي و اصلاحات در گیلان
در پی خودكشي يكي از كارگران شركت كنف كار رشت،تعدادي از كارگران این شركت با تجمع در مقابل استانداري گيلان نسبت به بي‌توجهي مسئولان‌ به آينده كارگران اعتراض كردند. گفته مي شود اين كارگران، ...(ادامه)
سفر به خانه خدا، پاداش بازیکنان تیم پگاه گيلان
اعضاي تيم فوتبال پگاه گيلان به دليل صعود به ليگ برتر پاداش ويژه‌‏اي دريافت مي‌‏كنند.(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
اعتراض تيم پگاه به تصميم فدراسيون فوتبال
شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد. علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند(ادامه)
محسن مهديان لايه بندي فساد در اقتصاد ايران (يادداشت)
محسن مهديان(ادامه)
زهرا شريف زاده اعمال عید غدير خم
زهرا شريف زاده(ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ... معلم آزاده اي كه مزد حمايتش از دكتر احمدي نژاد را گرفت.
سایت فردا نیوز نوشت:در ادامه برخوردهاي سياسي و تصفيه حسابهاي جناحي در آموزش و پرورش مازندران و در يك اقدام عجيب ابلاغ آزاده دلاورسيد محمد هاشمي مسئول بازرسي آموزش و پرورش جويبار لغو گرديد ...(ادامه)
احداث اولین اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي کشور در گلستان
رييس سازمان آموزش و پرورش گلستان گفت: اولين دهكده "اردوگاه بازي‌هاي رايانه‌اي" كشور در روستاي "قرن آباد" گرگان احداث مي‌شود. (ادامه)
همايش " يادگار ماندگار " در رامسر
(ادامه)
تجمع جمعي ازكارگران نساجي خاور رشت
(ادامه)
تمامي مطالبات فرهنگيان پرداخت ميشود
(ادامه)
عبرت در عين وحدت(ديدگاه)
محمد مقصود علي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.