.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد. شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟
طبق منابع موجود «اَسلم بن عَمر ترکی دیلمی قزوینی» یکی از شهدای ایرانی واقعه کربلاست که در روز عاشورا به شهادت رسید و در دامان امام حسین(ع) آسمانی شد.(ادامه)
معاون هماهنگی اقتصادی معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شد
طی حکمی از سوی مخبر، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌‎جمهور منصوب شد.(ادامه)
تکذیب واگذاری امتیاز باشگاه نساجی به کاله آمل
باشگاه نساجی مازندران خبر مذاکره و توافق با باشگاه کاله آمل جهت واگذاری امتیاز این باشگاه را تکذیب کرد.(ادامه)
پاداش در انتظار خوش مصرف‌های برق
مشترکان برق به ازای هرکیلووات صرفه‌جویی در مصرف، ۵۰۰ تومان پاداش دریافت می‌کنند.(ادامه)
عوارض باورنکردنی مصرف بیش از اندازه شکر
شکر پرمصرف ترین و در عین حال مضرترین ماده‌ای است که در رژیم غذایی وجود دارد. اگر از عوارض جبران ناپذیر شکر آگاه شوید حتما در مصرف آن صرفه نظر میکنید.(ادامه)

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند. انتقاد شدید یک پیشکسوت/ اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال شرم‌آور است/یحیی همین الان برود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند.(ادامه)
نرخ مالیات حقوق و دستمزدهای سال ۱۴۰۱ اعلام شد
سازمان امور مالیاتی سقف معافیت‌های مالیاتی حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۱ را ۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام و به ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها ابلاغ کرد.(ادامه)
شارژ بازیکنان نساجی پیش از دیدار فینال
استاندار مازندران پاداش بازیکنان نساجی مازندران برای رسیدن به فینال را به آنان پرداخت کرد.(ادامه)
پاداش بردهای پرسپولیس واریز شد
باشگاه پرسپولیس پاداش بردهای اخیر بازیکنان تیم را پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان واریز کرد.(ادامه)
حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مذاکرات بین جامعه کارگران و کارفرمایی در حال برگزاری است که خبرهای خوشی برای کارگران داریم / ما در وزارت کار تصمیم‌گیر هستیم و پولی نداریم، سازمان برنامه بودجه باید بودجه این طرح را اختصاص ....(خبر)
(ادامه)
ماه شعبان، منسوب به پیامبر اعظم (ص) است. او روزهای ماه شعبان را روزه می‌گرفت و به ماه رمضان وصل می‌کرد، در کتب روایی روایاتی از معصومین در فضیلت ماه شعبان آمده است. بهترین اعمال در ماه شعبان چیست؟
ماه شعبان، منسوب به پیامبر اعظم (ص) است. او روزهای ماه شعبان را روزه می‌گرفت و به ماه رمضان وصل می‌کرد، در کتب روایی روایاتی از معصومین در فضیلت ماه شعبان آمده است.(ادامه)
شمال نیوز : نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد. انتصاب سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا
شمال نیوز : نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت تولید ۲۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به تقاضاهای خود برای دیدار با استاندار درباره فعالان اقتصادی سوادکوه از بی جواب ماندن تماس‌های خود برای دیدار با استاندار مازندران انتقاد کرد. استاندار مازندران صدای فعالان اقتصادی را بشنود/ تماس هایم با استاندار مازندران بی جواب ماند !
شمال نیوز: امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به تقاضاهای خود برای دیدار با استاندار درباره فعالان اقتصادی سوادکوه از بی جواب ماندن تماس‌های خود برای دیدار با استاندار مازندران انتقاد کرد.(ادامه)
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. دولت مصوبه تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان را ابلاغ کرد
مصوبه دولت درباره تعیین میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۰ از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.(ادامه)
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند. گمانه زنی درباره واریز عیدی بازنشستگان
بنابر گزارش برخی از رسانه‌ها از قرار معلوم سازمان تامین اجتماعی به زودی مبلغ نهایی عیدی بازنشستگان (پاداش پایان سال ۱۴۰۰) را ابلاغ می‌کند.(ادامه)
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید.
رقم اولین عیدی دولت رئیسی به کارمندان و بازنشستگان اعلام شد
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید. (ادامه)
چه کسانی ٨٠٠ هزار تومان عیدی می گیرند؟
عیدی کارکنان تمام وقت دولت یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان و عیدی مابقی کارکنان دولت نیز حداقل ٨٠٠هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان. کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان.(ادامه)
اعلام ضوابط محاسبه میزان عیدی و پاداش سالانه کارگران
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود. اعمال شب و روز اول ماه رجب
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود.(ادامه)
پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزایش یافت: ۴۷۲ میلیون تومان
طبق توضیحات زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، پاداش پایان خدمت بازنشستگان لایحه بودجه ۱۴۰۱ به رقم ۴۷۲ میلیون تومان رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درباره آیین‌نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می‌شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود. یارانه برق ازامروز « یکم بهمن » عادلانه می‌شود
شمال نیوز : مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ درباره آیین‌نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می‌شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود.(ادامه)
به برکت خون شهید سلیمانی جریان مقاومت امروز پر رونق‌تر و امیدوارتر از دو سال قبل است/ حاج قاسم ثابت کرد که می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود/ قاتلان او مانند ترامپ در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از تقاص جنایتی که مرتکب شدند....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است / مسئولین کشور به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند
رهبر معظم انقلاب اسلامی برخورد حذفی با شهید سلیمانی در فضای مجازی را نشانه ترس مستکبران حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ دانستند و گفتند: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولین فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند. (ادامه)


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مراکز مجاز رمز ارزها به منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموش شدند. مراکز استخراج مجاز رمزارز خاموش شدند
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مراکز مجاز رمز ارزها به منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموش شدند.(ادامه)

خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟ جنجال جدیدی در راه است؟
خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟(ادامه)
خبر خوش رئیس بنیاد شهید برای جانبازان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باوجود افزایش ۵۲ درصدی بودجه بنیاد شهید باز هم کمبود اعتبارات جدی داریم. در بودجه ۱۴۰۱ برای نخستین بار، پاداش پایان خدمت جانبازان لحاظ شده است.(ادامه)
شمال نیوز: ملی‌پوش پیشین کشتی ایران می‌گوید، علی ارسلان پس از بی‌توجهی‌های کادر فنی تیم ملی و نداشتن شانس برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تصمیم گرفت برای کشور صربستان کشتی بگیرد. پشت پرده تغییر تابعیت فرنگی‌کار آملی تیم ملی/ بی‌توجهی کادرفنی!
شمال نیوز: ملی‌پوش پیشین کشتی ایران می‌گوید، علی ارسلان پس از بی‌توجهی‌های کادر فنی تیم ملی و نداشتن شانس برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تصمیم گرفت برای کشور صربستان کشتی بگیرد.(ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.