.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد. واکنش یزدانی به خودروی ۱۰۰ میلیاردی کنعانی‌زادگان
آزادکار شاخص ایران به پاداش واردات خودروی ۱۰۰ میلیاردی امیرحسین کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.(ادامه)
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد. پای رونالدو به ماجرای قهر گل‌محمدی باز شد
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه در تمرینات این تیم حاضر نشد.(ادامه)
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد. انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.(ادامه)
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت. آتیلا پسیانی درگذشت
آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در سن ۶۶ سالگی‌ درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ... پاسخ احمد توکلی به سازمان خصوصی سازی در مورد مصوبه مولدسازی
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ...(ادامه)
فدراسیون کشتی برای اولین بار به ملی‌پوشانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوند، پاداش نقدی ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به همراه حقوق سالیانه پرداخت می‌کند. پاداش ویژه فدراسیون کشتی به مدال‌آوران جهانی / از پاداش ۵۰۰ میلیونی تا حقوق ۳۰ میلیونی
فدراسیون کشتی برای اولین بار به ملی‌پوشانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوند، پاداش نقدی ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به همراه حقوق سالیانه پرداخت می‌کند.(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: طی سه روز آینده، با توجه به تعطیلات احتمالا مصرف برق ۴ هزار مگاوات کاهش می‌یابد، اما همچنان توصیه ما به مردم آن است که مصرف خود را مدیریت کنند. مصرف برق ۴ هزار مگاوات کاهش پیدا می‌کند
سخنگوی صنعت برق گفت: طی سه روز آینده، با توجه به تعطیلات احتمالا مصرف برق ۴ هزار مگاوات کاهش می‌یابد، اما همچنان توصیه ما به مردم آن است که مصرف خود را مدیریت کنند.(ادامه)
کارمندان هتل‌ها در آمریکا مشغول اعتراض و اعتصاب هستند و به لیونل مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی هشدار دادند که بهتر است از این جنجال دور باشند. هشدار جدی به مسی در آمریکا: جانت را بردار و فرار کن!
کارمندان هتل‌ها در آمریکا مشغول اعتراض و اعتصاب هستند و به لیونل مسی و دیگر بازیکنان اینترمیامی هشدار دادند که بهتر است از این جنجال دور باشند.(ادامه)
سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز .... تصمیم دولت ؛ ساعت کار ادارات از ۱۵ شهریور تغییر می‌کند
سخنگوی صنعت برق گفت: برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز ....(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است. پرسپولیس به حال خودش رها شده اما با آبروی باشگاه بازی نمی‌کنم!
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان شدیم اما پاداشی از فدراسیون به ما داده نشده و تیم به حال خودش رها شده است.(ادامه)
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد. خبر خوش درباره حقوق کارمندان و کارگران / رای دیوان عدالت به نفع کارمندان و کارگران صادر شد
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم. فوری / احتمال تعطیلی ادارات قوت گرفت
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم.(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد. مشترکان کم‌مصرف گاز پاداش می‌گیرند
رحمانی گفت: برای مشترکانی که تا ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند به ازای هر مترمکعب مصرف ۵ برابر هزینه فرآورش گاز به‌عنوان پاداش لحاظ خواهد شد.(ادامه)
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس فسخ شد؛ در آستانه بمب
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.(ادامه)
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد. اوضاع پرسپولیس بحرانی شد
ورزش سه نوشت: در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.(ادامه)
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است. اعمال شب و روز عرفه
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت. ادعای مدیرعامل شرکت توزیع برق ‌مازندران: تابستان ‌قطعی برق ‌نداریم
مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه امسال قطعی برق در تابستان نداریم، گفت:‌ در مازندران روزانه ۳ بار قطع برق داشتیم ولی با تدبیر دولت سیزدهم طرح پاداش برای همه مشترکان اختصاص یافت.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند. واکنش فدراسیون به اهدای ۶۰۰ سکه به اعضای تیم‌ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند.(ادامه)
حضرت محمد (ص) در یکی از احادیث خود به پاداش خیر و شر در روز جمعه اشاره کرده اند. حدیث روز؛ پاداش خیر و شر در روز جمعه
حضرت محمد (ص) در یکی از احادیث خود به پاداش خیر و شر در روز جمعه اشاره کرده اند.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است. نامه مهم قالیباف به رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است.(ادامه)
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است پاداش کاهش مصرف برق نصیب کدام مشترکان می‌شود؟
صرفه‌جویی در مصرف برق از خرداد تا شهریور امسال بین ۲۵ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۷۵ هزار تومان پاداش خواهد داشت. امکان پرداخت نقدی پاداش به مشترکان نیز قابل بررسی است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت
حضور گسترده مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمیدرضا الداغی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مدیر این سازمان خبر داد. دستگیری دو مدیر ارشد سازمان محیط زیست کشور / بازداشت شدگان مشاور ارشد علی سلاجقه و دبیر دبیرخانه شورای عالی مناطق حفاظت شده محیط زیست هستند
شمال نیوز: یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مدیر این سازمان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.