.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
وزارت دفاع آمریکا در اقدامی که از احتمال ادامه‌دار بودن عملیات‌های این کشور در یمن حکایت دارد برای عملیات‌های نظامی‌اش در این کشور نام تعیین کرده است. پنتاگون برای عملیات‌های نظامی در یمن اسم تعیین کرد
وزارت دفاع آمریکا در اقدامی که از احتمال ادامه‌دار بودن عملیات‌های این کشور در یمن حکایت دارد برای عملیات‌های نظامی‌اش در این کشور نام تعیین کرده است.(ادامه)
عکس/ استفاده از پیکر نمادین کودک در مجلس اسپانیا
یک زن سیاستمدار اسپانیایی در جلسه مجلس، برای همانندسازی صحنه پیکر‌های کودکان شهید نوار غزه، پیکر نمادین در دست گرفت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد. مديريت زمان وهزینه راهبرد تحول عرصه های پیشران / شمار پروژه های نیمه کاره در مازندران به بیش از ۳۸۰۰ پروژه می رسد !
شمال نیوز : بی گمان مسئله افتتاح پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور از حیث فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است اما این که گاهی هزینه های میلیاردی و کلان صرف بهره برداری نمادین از آنها می شود، هیچ توجیه علمی و عقلانی در شرایط کنونی کشورندارد.(ادامه)
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند. یورش اشغالگران به کرانه باختری همزمان بابمباران شدیدخان یونس ورفح
هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر حملات بسیار شدیدی را به شهر خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است. اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران
دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشور‌های عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بند‌های ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران را به اطلاع کشور‌ها رسانده است.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند. برادران عالمیان کارمند ایران خودرو شدند
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند.(ادامه)
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد. اعلام زمان برپایی جشن عاطفه‌ها در مدارس
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت ۲ ماه (از ۱۵ مرداد تا ۱۵ مهر) خبر داد.(ادامه)
عمارت حیرت‌ انگیز لیونل‌ مسی در آمریکا+ عکس
عمارت لیونل‌ مسی فوق ستاره فوتبال جهان در شهر میامی آمریکا که قرار است بزودی ساخته شود.(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود
(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو مدعی شد جنگ در حال رسیدن به روسیه، به مراکز استراتژیک و پایگاه‌های نظامی آن است. زلنسکی: جنگ در حال رسیدن به روسیه است
رئیس جمهور اوکراین پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو مدعی شد جنگ در حال رسیدن به روسیه، به مراکز استراتژیک و پایگاه‌های نظامی آن است.(ادامه)
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد. محاسبه ساده بهره دیون دولت به تامین اجتماعی و مرکب حساب کردن بهره طلب دولت از مردم خلاف عدالت اجتماعی است
نصرالله دریابیگی می‌گوید: این خوب است که در روز کارگر و روز بازنشسته از زحمات برخی از آنان با لوح تقدیر و هدایا تشکر شود، اما وقتی می‌گوییم هر روز در ایران روز کارگر و بازنشسته باید باشد، یعنی هر روز باید به رنج آنان توجه کرد.(ادامه)
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند تولید تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی با تکنیک کوب بافی
تندیس‌های روز جهانی صنایع‌ دستی به صورت نمادین با تکنیک کوب بافی در مازندران تولید می‌شوند(ادامه)
«اما واتسون» با اعلام کناره‌گیری از بازیگری، گفته که در موقعیت جدید خود خارج از دنیای بازیگری، نقش جدید دانشجوی نویسندگی خلاق را بر عهده می‌گیرد. خداحافظی بازیگر زن از دنیای سینما
«اما واتسون» با اعلام کناره‌گیری از بازیگری، گفته که در موقعیت جدید خود خارج از دنیای بازیگری، نقش جدید دانشجوی نویسندگی خلاق را بر عهده می‌گیرد.(ادامه)
کمربند قهرمانی MMA روی دوش مسی
مسی‌ که با درخشش چشم‌نواز خود موجب قهرمانی تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، حالا به محبوب‌ترین‌ چهره کشور آرژانتین تبدیل شده است.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
منابع محلی از وقوع انفجار در یک کافه در شهر سنت پترزبورگ روسیه خبر می دهند. کشته شدن وبلاگ نویس مشهور روس با مجسمه بمب‌گذاری شده
منابع محلی از وقوع انفجار در یک کافه در شهر سنت پترزبورگ روسیه خبر می دهند.(ادامه)
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید. ماهی قرمز را فقط در حوض‌های مشخص شده رها کنید
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد. حسنی : مازندران در همه فصول پذیرای گردشگران است
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.(ادامه)
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند. نقش ناآرامی‌ها در افزایش نرخ دلار چه بود؟
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند. واکنش ضرغامی به فرمان عفو رهبری / در خانه اگر کس است، یک حرف بس است
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: رهبر انقلاب با تدبیر و هوشمندی توانستند تمام شبکه‌های رسانه‌ای دشمن را منفعل کنند و این شبکه‌ها پس از این فرمان دچار واماندگی شده‌ و نمی‌دانستند چه واکنشی نشان دهند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اقدام اخیر اروپا درباره سپاه را محکوم کرده و اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور دانست اقدام متقابل در صورت هر عمل مغایر امنیت ملی را حق مشروع می‌دانیم
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اقدام اخیر اروپا درباره سپاه را محکوم کرده و اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور دانست(ادامه)
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند» حجاب فقط «مصونیت» نیست(يادداشت)
«متأسفانه درحال حاضر بیشتر گفتارهای رایج درباره حجاب و دفاع از آن که ریشه‌های الهیاتی و فقهی دارند، در تقریر ارائه شده از سوی انجمن حجتیه متولد شده اند»(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد پیام سید محمد خاتمی به مناسبت 16 آذر
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.617 seconds.