.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خروج تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از صحن حین سخنرانی شهردار
تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به ۱۳ عضو رسید.(ادامه)
فرد خرابکاری که ظهر دیروز یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ را آتش زده بود دستگیر و به نهاد‌های امنیتی تحویل داده شد. حریق خط ۵ متروی تهران عمدی بود/ آتش زننده دستگیر شد
فرد خرابکاری که ظهر دیروز یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ را آتش زده بود دستگیر و به نهاد‌های امنیتی تحویل داده شد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست. واکنش وزیر کشور به فعالیت حجاب‌بانان: نیازی به مجوز ندارند
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست.(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی واکنش زاکانی به خبر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری
شهردار تهران درباره بازگرداندن ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهر، افرادی که رشوه می‌گیرند، پروژه‌های من شهردارم، ماجرای ۱۷ هزار میلیاردی(ادامه)
عکس/ رهبرانقلاب در مترو تهران
آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۷۵ از متروی تهران بازدید کردند که همشهری آنلاین تصویری از این بازدید را منتشر کرده است. در این تصاویر رهبر معظم انقلاب را می‌بینید که از روال ساخت خط یک و دو متروی تهران بازدید کردند.(ادامه)
پیشرفت‌های امروز کشور نتیجه مقاومت مردم است/ در دولت تصمیم گرفته‌ایم که هرگز دچار حاشیه‌ها نشویم/ دست از تلاش برای توسعه کشور بر نمی‌داریم/ سوال این است؛ آیا این پروژه‌ها نمی‌توانست زودتر به سرانجام برسد؟!....(خبر)
(ادامه)
سارق سابقه‌دار وقتی بعد از محکومیت چهار ساله از زندان آزاد شد هنوز مهر آزادی‌اش خشک نشده بود که بار دیگر سرقت‌هایش را شروع کرد. سقوط سارق به حیاط کلانتری در هنگام فرار
سارق سابقه‌دار وقتی بعد از محکومیت چهار ساله از زندان آزاد شد هنوز مهر آزادی‌اش خشک نشده بود که بار دیگر سرقت‌هایش را شروع کرد.(ادامه)
وزیر کشور درباره گروه‌های امر به معروف در مترو گفت: این گروه‌ها مجوزی از ما نگرفته‌اند، البته این کار امر به معروف است و نیازی به مجوز ندارد. وزیر کشور: کار امر به معروف نیازی به مجوز ندارد
وزیر کشور درباره گروه‌های امر به معروف در مترو گفت: این گروه‌ها مجوزی از ما نگرفته‌اند، البته این کار امر به معروف است و نیازی به مجوز ندارد.(ادامه)
رئیس پلیس مترو تهران گفت: ضاربان بانوی مسافر آمر به معروف که در یکی از ایستگاه‌های مترو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود با حضور مامور انتظامی دستگیر و به کلانتری تحویل داده شدند. دستگیری ضاربان بانوی آمر به معروف در مترو تهران
رئیس پلیس مترو تهران گفت: ضاربان بانوی مسافر آمر به معروف که در یکی از ایستگاه‌های مترو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود با حضور مامور انتظامی دستگیر و به کلانتری تحویل داده شدند.(ادامه)
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد. اینترنشنال علیه خودش موضع گرفت!
از اولین روز انتشار خبر بیهوشی و به کما رفتن آرمیتا گراوند در مترو، اینترنشنالی‌ها همه تلاش خود را کردند که از این واقعه تلخ، آشوب تازه‌ای در ایران بیافرینند، اما دیدند که این تیر به سنگ خورد.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت. کاسبان، دوباره به‌صف شدند!(يادداشت)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت.(ادامه)
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد. یکی از کارکنان مترو جان یک مسافر را نجات داد
یکی از کارکنان مترو تهران در ایستگاه بیمه با اقدام سریع و به‌موقع مانع بروز حادثه دلخراش برای یکی از مسافران مترو شد.(ادامه)
درماندگی شبکه من‌وتو پس از شکست در پروژه مهسا۲
(ادامه)
وجدانم اجازه نمیده سکوت کنم+ عکس
(ادامه)
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد. آخرین وضعیت درمانی دختری که در مترو بیهوش شد
آخرین وضعیت درمانی آرمیتا گراوند دختر دانش‌آموزی که در مترو بیهوش شد، اعلام شد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود. جداسازی واگن‌های مترو برای بانوان و آقایان و تاکید بر رعایت حجاب در مترو
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت حجاب و رعایت آن گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان وجود ندارد و باید این مسئله در مترو نیز باید رعایت شود.(ادامه)
هزینه ماهانه درمان اوتیسم در ایران چقدر است؟
(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود. لطیفی: ساعت آغاز به کار اداره‌ها از ۱۵ خرداد ۶ صبح خواهد بود
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.(ادامه)
عکس دیده نشده از محمدعلی نجفی پس از آزادی از زندان در مترو
فعال رسانه‌ای عکس جدیدی از محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران را در توئیتر منتشر کرد.(ادامه)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.» معلمان آینده سازان کشورند نه دانش آموزان(يادداشت)
«دانش آموزان آینده ساز کشور نیستند، این معلم ها هستند که آینده ساز واقعی کشور هستند، آنها دانش آموزان را تربیت می کنند و به او می آموزند. پس در درجه اول خود باید مسلح به علم روز باشند و شیوه های جدید آموزش و تدریس را بدانند.»(ادامه)
وحشت در متروی لندن و شکستن شیشه های آن
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد. واکنش شورای شهر تهران به انتشار فیش حقوقی ۵۰ میلیون تومان
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به انتشار یک فیش حقوقی با رقم ۵۰ میلیون تومان مربوط به یکی از معاونان شورای شهر تهران واکنش نشان داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.