.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد. زندگی در دوران پسا کرونا چگونه خواهد بود
بی تردید دیر یا زود بیماری کرونا نیز همانند هزاران بیماری ویروسی شایع در جهان از بین خواهدرفت. اما همانطورکه می دانیم درزمان شیوع پیامدهای بسیاری را به همراه داشته است، جهان پس از کرونا نیزدستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد.(ادامه)
برای از بین بردن ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی و شستشو با مواد شوینده مناسب، قوی‌ترین راه است. آیا مایع دستشویی می‌تواند کرونا را از بین ببرد؟
برای از بین بردن ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و عمومی و شستشو با مواد شوینده مناسب، قوی‌ترین راه است.(ادامه)
لیست مشاغل شامل تسهیلات دولتی در بحران کرونا
سخنگوی دولت گفت: در آغاز سال جدید جهان با بیماری کووید-۱۹ مواجه شده است ولی در ایران این چالش با تحریم و کرونا متحد شده است؛ ما باید اتحاد تحریم و کرونا را بشکنیم.(ادامه)
چرا ما تا این حد از کرونا می‌ترسیم؟
مردم انتظار اطلاع‌رسانی صحیح از سوی مقامات کشور خود دارند، چیزی که ما حتی در آمریکا هم شاهد آن نبودیم؛ بنابراین با وجود اینکه دامن زدن بر ترس و وحشت عمومی بی فایده است، اما باید اذعان کرد که اوضاع واقعاً ترسناک است.(ادامه)
هر فرد کرونایی اگر برای خرید به مغازه برود دو نفر و اگر به مترو برود، می‌تواند ۲۰ نفر را آلوده کند / به دنبال این هستیم که ببینیم آیا کرونا در ایران و ایتالیا نسبت به چین و سایر اروپا وحشی‌تر است؟....(خبر)
(ادامه)
چگونه سبزیجات را ضد عفونی کنیم؟
یک فوق تخصص عفونی از نحوه ضدعفونی کردن سبزیجات به منظور پیشگیری از کرونا گفت.(ادامه)
آیا استفاده از ضدعفونی کننده‌ها از ابتلا به کرونا جلوگیری می‌کند؟
استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کروناست اما باید دید این راهکار تا چه اندازه می‌تواند موثر باشد.(ادامه)
عکس/ شنبه‌ای که قرار بود همه چیز به حالت عادی برگردد
غرفه‌های زیرگذر ایستگاه مترو میدان آزادی شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸(ادامه)
در کشور‌های ویروس‌زده چه خبر است؟
خیلی قبل‌تر از اینکه کرونا به ایران برسد یا حداقل به‌طور رسمی رسیدنش به ایران تأیید شود، کشور‌های دیگر درگیر این ویروس بودند. ابهامی که الان برای افکار عمومی پیش آمده این است که این کشور‌ها چطور جلوی شیوع بیشتر ویروس را گرفته‌اند؟ (ادامه)
۱۳ توصیه به دانش آموزان برای مقابله با کرونا
دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش‌وپرورش توصیه‌هایی را برای مراقبت از دانش‌آموزان در برابر ویروس کرونا ارائه کرد.(ادامه)
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند.
خطر شیوع کرونا در ایران/ هر آنچه باید در مورد ویروس تازه وارد بدانید
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند. (ادامه)
تکیه بودجه ۹۹ به مالیات چه معایبی دارد؟ / اهمیت نفت در اقتصاد ایران، همتراز با اهمیت قلب در بدن است / توسعه بدون رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و «صادرات و واردات» تکنولوژی شبیه طنز است / در توانمندی‌های بالقوه در زمره ۱۷ کشور برتر جهان هستیم....(خبر)
(ادامه)
افراد ضدانقلاب باید ردصلاحیت شوند
امام جمعه اهواز گفت:مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند(ادامه)
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
مایلی‌کهن به رئیس‌جمهور نامه نوشت
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در نامه‌ای سرگشاده به حسن روحانی، رئیس جمهوری به بیان مشکلات این روزهای کشور و مردم پرداخت.(ادامه)
پروژه اتصال مترو تهران به مازندران به زودی کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه اتصال مترو تهران به مازندران به‌زودی عملیاتی می‌شود و طی پنج سال باید به بهره‌برداری برسد.(ادامه)
آخرین وضعیت اعتراض‌ها به تغییر قیمت بنزین/ شهرها آرام شدند
شهرهایی که در چند روز گذشته شاهد اعتراض های مردمی به افزایش قیمت بنزین بودند، با روشن شدن صف بندی بین مردم و آشوبگران و نیز حضور پررنگ حافظان امنیت و نظم از ۴۸ ساعت گذشته روی آرامش به خود دیدند.(ادامه)
علی ربیعی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها حدود ۵۲ تا ۵۳درصد مردم خودرو ندارند، گفت: با همین میزان رشد مصرف بنزین علی‌رغم افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال ۱۴۰۰ وارد کننده بنزین می‌شدیم. ۵۲درصد مردم خودرو ندارند/ با رشد مصرف بنزین ۲ سال دیگر واردکننده می‌شدیم/ نتوانستیم مردم را توجیه کنیم
علی ربیعی با بیان اینکه براساس گزارش‌ها حدود ۵۲ تا ۵۳درصد مردم خودرو ندارند، گفت: با همین میزان رشد مصرف بنزین علی‌رغم افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس سال ۱۴۰۰ وارد کننده بنزین می‌شدیم. (ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
پایان افسانۀ ۸ لیوان آب در روز
سر و کلۀ این قاعده از کجا پیدا شده است؟ به احتمال زیاد قضیه برمی‌گردد به برداشت اشتباه از دو دستورالعمل که هر دو به دهه‌ها قبل برمی‌گردند. (ادامه)
نکاتی که بانوان برای حضور در ورزشگاه باید بدانند
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید.(ادامه)
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید. نکاتی که بانوان برای حضور در ورزشگاه باید بدانند
۱۸ مهر چند هزار بانوی ایرانی به ورزشگاه خواهند رفت تا یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. هستند بانوانی که برای نخستین‌بار به ورزشگاه آزادی می‌روند و به همین دلیل لازم است برای داشتن یک روز خوب و لذت تماشای فوتبال، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود و خروج و شرایط حاکم بر استادیوم داشته باشید.(ادامه)
جزئیات ورود بانوان به آزادی در بازی ایران و کامبوج
غلامحسین زمان آبادی توضیح می دهد که چطور خانم ها می توانند برای حضور در اولین دیدار تیم ملی در راه جام جهانی مقابل کامبوج در تاریخ 18 مهرماه به ورزشگاه آزادی بیایند.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است..... سازمان برنامه جایی برای زد و بند است / با روحانی و خاتمی قهر نیستم و می‎خواهم تفاهم داشته باشیم/ اصولگرایان و اصلاح طلبان مخالف من بودند
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت: در همین اتاق کار من برنامه ریزی و برنامه های خوبی تدوین شده که اساتید به نامی آن را نوشتند و آماده ارائه به دولت و مجلس است.....(ادامه)
شمال نیوز : او در دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و معاون وزیر ورزش شد و سپس در دولت دوازدهم به عنوان استاندار گلستان منصوب شد.... مسئولیت جدید مناف هاشمی در پایتخت + سوابق تحصیلی و اجرایی
شمال نیوز : او در دولت یازدهم به وزارت ورزش و جوانان رفت و معاون وزیر ورزش شد و سپس در دولت دوازدهم به عنوان استاندار گلستان منصوب شد....(ادامه)
همزمان با روز خبرنگار عضو شورای استان‌ها در حاشیه صحن علنی شورا بابت نشر صحبت های خود در اجلاس پیشین به خبرنگاران حاضر توهین کرد. توهین و حمله فیزیکی عضو شورای عالی استان‌ها به خبرنگاران
همزمان با روز خبرنگار عضو شورای استان‌ها در حاشیه صحن علنی شورا بابت نشر صحبت های خود در اجلاس پیشین به خبرنگاران حاضر توهین کرد.(ادامه)
عکس/ مترو سواری وزیر ارتباطات با آستین کوتاه
عکسی که یک شهروند از مترو سواری محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یک سه‌شنبه بدون خودرو دیگر گرفت.(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
عکس/ رئیس قوه‌قضاییه با مترو به محل کار خود رفت
تصویری از حضور رئیس قوه‌قضاییه در مترو منتشر شده که در توضیح آن گفته شده است، وی پس از برگزاری همایش سراسری قوه‌قضاییه، با مترو به محل کار خود بازگشته است.(ادامه)
 مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فردا سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.


مراسم ۱۴ خرداد با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود
مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فردا سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.