.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از.... حریرچی: امید زیادی به واکسن کرونا نیست / برای استان مازندران به شدت نگران هستیم، زیرا هم میزان ابتلا و هم میزان مرگ و میر در آن بالاست
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا زمانی که کرونا وجود دارد باید رفتار ما مردم تغییر کند و شستشوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از....(ادامه)
توافق ایران و چین موازنه قدرت در خاورمیانه را تغییر خواهد داد/ با این توافق وادار کردن رهبران ایران به مذاکره با آمریکا غیرممکن می‌شود/ چین با سرمایه‌گذاری در ایران و ایجاد بازاری برای نفت این کشور می‌تواند به ایران در ....(خبر)
(ادامه)
چکار کنیم در روز برگزاری کنکور کرونا نگیریم؟
استاد دانشکده بهداشت علوم پزشکی تهران درباره بایدها و نبایدهایی که داوطلبان کنکوری برای پیشگیری از کرونا باید مورد توجه قرار دهند، توضیح داد.(ادامه)
ماسک خود را زیر چانه قرار ندهید
عضو کمیته کشوری کرونا گفت: احتمال آلودگی بخش‌هایی از صورت مانند زیر چانه به ویروس کرونا زیاد است به همین دلیل افراد نباید ماسک خود را زیر چانه قرار دهند.(ادامه)
آخرین وضعیت مراسم اربعین حسینی امسال
نماینده، ولی فقیه در امورحج و زیارت کم و کیف برگزاری مراسم "اربعین حسینی امسال" و احتمالات پیش رو را تشریح کرد.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هیچ امری بالاتر از حفاظت از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست و اموری از قبیل مراسم عرفه و نماز عید قربان و عزاداری محرم و صفر را می‌توان موقتاً تعطیل یا به صورت فردی برگزار کرد. تعارف با این و آن را کنار بگذارید/ در برگزاری مراسم محرم هیچیک از اصول مبارزه با کرونا را نمی‌توان رعایت کرد
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هیچ امری بالاتر از حفاظت از سلامت جامعه و جان انسان‌ها نیست و اموری از قبیل مراسم عرفه و نماز عید قربان و عزاداری محرم و صفر را می‌توان موقتاً تعطیل یا به صورت فردی برگزار کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : نه ربطی به تحریم ها دارد و نه پای مشکلات ارزی در میان است. این روزها مردم از گرانی ماسک گلایه دارند و می گویند که ساده ترین ابزار رعایت پروتکل های بهداشتی با قیمتی گران تر از اقبل به دست مصرف کنندگان می رسد .... گرانی ماسک و مواد ضد عفونی نفس‌ مردم را تنگ کرد
شمال نیوز : نه ربطی به تحریم ها دارد و نه پای مشکلات ارزی در میان است. این روزها مردم از گرانی ماسک گلایه دارند و می گویند که ساده ترین ابزار رعایت پروتکل های بهداشتی با قیمتی گران تر از اقبل به دست مصرف کنندگان می رسد ....(ادامه)
بستر برنامه همکاری های جامع با چین بهمن 1394 و در سفر تاریخی رئیس جمهور شی جین پین به ایران فراهم شد و سرانجام در تیرماه 1399 پیش نویس 18 صفحه ای این برنامه در هیات دولت به تصویب رسید و منتظر تصویب در مجلس است ....(خبر)
(ادامه)
موج‌سواری طلا بر آتش کرونا
نگرانی‌ها در خصوص افزایش شمار مبتلایان به بیماری مرگبار کرونا و تشدید اختلافات چین و آمریکا سبب تداوم افزایش بهای طلا در بازارهای جهانی شده است.(ادامه)
وزارت صمت: کمبود ماسک نداریم، ۱۸میلیون دپو شده
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای با رد هرگونه کمبود در تولید و تأمین ماسک مورد نیاز مردم و کادر درمانی، از وجود ۱۸میلیون عدد ماسک در انبار‌ها خبر داد.(ادامه)
توصیه‌های کرونایی برای برگزاری کنکور
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: برگزاری کنکور در شرایط شیوع بیماری کرونا خطرناک است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افت سطح اکسیژن خون با استفاده دائم از ماسک
متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری با تاکید بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرازدحام به ویژه هنگام صحبت با دیگران، گفت: پوشیدن ماسک برای مدت طولانی و در مکان‌های خلوت توصیه نمی‌شود؛ این کار سطح اکسیژن خون را پایین می‌آورد و سلامت افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : ر بسیاری از مردم مصوبات مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا را مصوباتی می‌دانند که تنها بر کاغذ نوشته شده و نظارتی بر اجرای آن در اماکن عمومی و رستوران‌ها وجود ندارد و موجب شده تا این اماکن به منابع شیوع کرونا تبدیل شود..... گوش‌هایی که زنگ خطر کرونا را در « مازندران » نمی‌شنود
شمال نیوز : ر بسیاری از مردم مصوبات مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا را مصوباتی می‌دانند که تنها بر کاغذ نوشته شده و نظارتی بر اجرای آن در اماکن عمومی و رستوران‌ها وجود ندارد و موجب شده تا این اماکن به منابع شیوع کرونا تبدیل شود.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
با انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم رایزنی‌ها برای کسب سمت‌ها در قوه مقننه آغاز شده است. قالیباف برای چه کسانی در مجلس حکم می‌زند؟
با انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم رایزنی‌ها برای کسب سمت‌ها در قوه مقننه آغاز شده است.(ادامه)
بیرانوند: من نوستراداموس هستم!
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش‌بینی می‌کردم خیلی‌ها دست به دست هم داده و اجازه ادامه مسابقات را نمی‌دهند.(ادامه)
اندر مصائب گرفتن وام بانکی/ وامی‌ برای آشنا، آشنایی برای وام !(ديدگاه)
(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، سید حسین موسوی بلده از قاریان مشهور کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پدر پارلمان های تاریخ جهان در بستر بیماری است
به گزارش شمال نیوز، سید حسین موسوی بلده از قاریان مشهور کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:(ادامه)
آموزش و پرورش: باید زندگی در دوران کرونا را تمرین کنیم/ حضور در مدارس اجباری نیست
(ادامه)
همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور در میان گروه‌های عمده شغلی، ۵ گروه بیشتر در معرض تهدید مستقیم قرار گرفته اند. شغل‌هایی با بیشترین آمار مبتلا به کرونا
همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور در میان گروه‌های عمده شغلی، ۵ گروه بیشتر در معرض تهدید مستقیم قرار گرفته اند.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۱۳ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت با ابراز نگرانی از عادی شدن کرونا برای مردم، در عین حال به تعریف وضعیت سفید، قرمز و زرد کرونا در استان‌ها پرداخت و.... وزارت بهداشت: شهرستان‌های وضعیت سفید ممکن است وضعیت‌شان تغییر کند / بازگشایی باشگاه های ورزشی ممنوع / شهریور واکس آنفولانزا بزنید
شمال نیوز : معاون بهداشت وزارت بهداشت با ابراز نگرانی از عادی شدن کرونا برای مردم، در عین حال به تعریف وضعیت سفید، قرمز و زرد کرونا در استان‌ها پرداخت و....(ادامه)
شهر از ویروس کرونا، سفید شناخته شدند
١١۴ شهر سفید شناخته شدندرئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از شناخته شدن ١١۴ شهر کم خطر و سفید در کشور خبر داد.(ادامه)

رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند. روحانی: مناطق کشور به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم می‌شوند / مراکز مذهبی در مناطق سفید بلافاصله بازگشایی خواهند شد / مردم فکر نکنند کرونا تمام شده(خبر)
رئیس جمهور درباره تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا گفت: در هر استان و شهرستانی که در وضعیت سفید قرار گرفت بلافاصله همه اماکن و بقاع مذهبی در آن جا بازگشایی می‌شود. درباره وضعیت فعالیت پاساژها در مناطق گرمسیر هم تصمیم گرفته شد تا برای آنکه آنها در مضیقه نباشند، استانداران مجازند ساعت کار پاساژها را تا ساعت ۲۰ افزایش دهند.(ادامه)



رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت. تردد میان استان ها از اول اردیبهشت آزاد می شود / فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از شنبه‌ آغاز می‌شود / شرایط در ماه رمضان هم اینگونه باشد، اجتماعاتی نخواهیم داشت(خبر)
رئیس جمهور گفت: مردم در ماه رمضان، مراسم‌های گوناگون در حسینیه، مسجد و یا هر جایی به صورت جمعی دارند و مراسم تبلیغی و عبادی و قرآن خوانی و دعا برگزار می کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را برای جلسه آینده گذاشتیم. ولی اگر شرایط ما در کشور به همین صورت باشد که امروز مشاهده می‌کنیم، قاعدتاً اجتماع حضوری نخواهیم داشت.(ادامه)
کاهش شدید درآمدهای شهرداری تهران با شیوع کرونا!
(ادامه)
فیلم تکاندهنده / قول دروغین سلبریتی ها به پیرمرد دستفروش تهرانی در روزهای کرونایی
رکنا:پیرمردی که جلوی در مترو دست فروشی می کرد، شرایط کرونایی زندگی او را سخت کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.