.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید .... علي بابایي کارنامي: دولت اقتصاد را رها كرده است / نسبت به وضعیت به وجود آمده بی تفاوت هستند
شمال نیوز : از آنجایی که مسئولان غالباً تخصص و تجربه لازم را ندارند، نمی توانند نیازها را تشخیص بدهند / اقتصاد از جانب دولتی ها رها شده است / به واسطه سیر صعودی قيمت دلار، دارایی های مردم در طول کمتر از ٢ ماه افت فاحشی به خود دید ....(ادامه)
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد. هنگام اسباب کشی حواستان به کلاهتان باشد!
با توجه به فرارسیدن فصل جابجایی مستأجران رئيس اتحاديه حمل و نقل کالاي درون شهري تهران نکاتی را به منظور اسباب کشی ایمن به شهروندان متذکر شد.(ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
کنایه ضرغامی به آملی‌لاریجانی با موضوع طبری!
۱۰۰۵۱۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ ۱۳۴۱۳ بازدید ۱۹ نظر ضرغامی با انتشار این فیلم در توئیتر خود نوشت: موضوع "ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد" در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آملی لاریجانی مورد بررسی قرار گرفت. حالا چه عجله ای بود؟! (ادامه)
مردم مسئولیت پیگیری و احقاق همه این حقوق خود را به 290 نفر به عنوان وکیل خود واگذار می نمایند. این وکلا در برابر همه ملت ایران مسئولند و نه فقط افرادیکه به آنها رای دادند و یا مردم حوزه انتخابیه خودشان.
مطلوب مردم آری، مطلوب سیاستمداران خیر(يادداشت)
مردم مسئولیت پیگیری و احقاق همه این حقوق خود را به 290 نفر به عنوان وکیل خود واگذار می نمایند. این وکلا در برابر همه ملت ایران مسئولند و نه فقط افرادیکه به آنها رای دادند و یا مردم حوزه انتخابیه خودشان. (ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند . جای خالی نظارت بانک مرکزی و نگرانی از تکرار تراژدی بحران در موسسات مالی، اینبار در بانک ایران زمین !
چرا منابع حاصل از سپرده هاي مردم نبايد درتوليد و اشتغالزايي بكار گرفته شود و افرادي خاص با روش هاي ناصواب سعي در انحراف اقتصاد كشور داشته اند .(ادامه)
شمال نیوز: به اطلاع متقاضیان محترم مي رساند پيرو درخواست برخي از مشتريان ثبت نام كننده خودروهای تندر 90 پلاس دستی، تبديل اين تعهدات به ... طرح تبديل قراردادهای خانواده تندر پلاس
شمال نیوز: به اطلاع متقاضیان محترم مي رساند پيرو درخواست برخي از مشتريان ثبت نام كننده خودروهای تندر 90 پلاس دستی، تبديل اين تعهدات به ...(ادامه)
پرداخت وام 2.5 میلیون تومانی برای گاز سوز کردن خودروها
(ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)
شمال نیوز : انگار وجدان مدیرانی که باید به صورت قاطع با متخلفان برخورد کنند هنوز بیدار نشده و همچنان باید منتظر زمانی باشیم که وضعیت عباس آباد بهشهر روز به روز بدتر بشود بدون هیچ تدبیری !..... بی تدبیری مسئولان و نابودی یک " باغ جهانی"در مازندران !
شمال نیوز : انگار وجدان مدیرانی که باید به صورت قاطع با متخلفان برخورد کنند هنوز بیدار نشده و همچنان باید منتظر زمانی باشیم که وضعیت عباس آباد بهشهر روز به روز بدتر بشود بدون هیچ تدبیری !.....(ادامه)
کنایه جهانگیری به شريعتمدارى
معاون اول رییس جمهور گفت: واقعا در اين شرايط شدنى است كه دولت قيمت بنزين را افزايش دهد؟ بايد سياست هاى خود را گام به گام پيش ببريم. نمى توانيم اقتصاد يارانه اى خود را به يكباره به اقتصاد آزاد تبديل كنيم.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و ارز امروز ۱۰ مهر
آخرین قیمت سکه و ارز امروز ۱۰ مهر را در ادامه ببینید.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و ارز امروز ۹ مهر
آخرین قیمت سکه و ارز امروز ۹ مهر را در ادامه ببینید.(ادامه)
قیمت انواع سکه و ارز امروز ۷ مهر+جدول
قیمت انواع سکه و ارز در بازار را مشاهده می نمایید. (ادامه)
آخرین قیمت انواع سکه و دلار امروز ۴ مهر
(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۱ مهر + جدول
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در روز شنبه، ۱ مهر را مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز تا ساعت ۱۳
(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
آخرین وضعیت نرخ بيکاري در مازندران
(ادامه)
اعلام آمادگي براي اجراي برنامه عفاف و حجاب ويژه آقايان
(ادامه)
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.... قاضی سراج : 50 نفر 4 میلیون سکه خریده‌اند!
شمال نیوز : رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود....(ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از آیت الله کوهستانی
(ادامه)

آجيل هميشه پاي ثابت خوراكي‌های عيد بوده و باقی می‌ماند، اما واقعا در اين سال‌ها، قيمت بالای آجيل، داد خيلی از خانواده‌ها را درآورده و برای همين اگر بگوييم این سال‌ها، آجيل‌های شور، كمي هم تلخ شده‌اند، به گزاف نیست. افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل
آجيل هميشه پاي ثابت خوراكي‌های عيد بوده و باقی می‌ماند، اما واقعا در اين سال‌ها، قيمت بالای آجيل، داد خيلی از خانواده‌ها را درآورده و برای همين اگر بگوييم این سال‌ها، آجيل‌های شور، كمي هم تلخ شده‌اند، به گزاف نیست.(ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 98 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.